REGNSKABSMEDARBEJDER til alsidig stilling på nedsat tid
Du forventes at arbejde ca. 30 timer om ugen
Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af et mindre, men meget velfungerende team, hvor du arbejder tæt sammen med en kollega og økonomichefen i en afdeling, der er kendetegnet ved høj faglighed og vidensdeling, hvor alle byder ind dér, hvor de bedst kan.
Du får derfor mulighed for både at arbejde meget selvstændigt og fordybe dig i de områder inden for økonomi og regnskab, der motiverer dig mest. Målet er blot at skabe en fleksibel hverdag, hvor I også kan aflaste hinanden ved travlhed eller fravær.
I rollen får du derfor en central og alsidig funktion, hvor du i tæt samarbejde med din kollega i afdelingen arbejder meget hands-on med mange forskellige økonomiopgaver. Du får mulighed for at beskæftige dig med både bogføring og afstemninger, debitor- og kreditorstyring, momsafstemninger og indberetninger til det offentlige, håndtering af leverandørfakturaer samt andre opgaver, der naturligt følger med i en bred økonomifunktion. De daglige opgaver deles mellem dig og din kollega, og da din kollega både er fagligt dygtig og meget fleksibel, vil der blive taget hensyn til, hvilke opgaver du foretrækker at arbejde med. Det vigtigste er blot, at du tager ansvar for opgaverne og forstår værdien af at løfte i flok.
Har du flair og interesse for IT, er det en klar fordel, da virksomheden tidligere på året har implementeret Business Central og fortsat arbejder med at udvikle og optimere platformen – her vil du få mulighed for at blive superbruger og være med til at præge løsningerne.
Da der forventes at komme flere opgaver til afdelingen over tid, vil det være en fordel, hvis du har lyst til at udvikle din rolle og på sigt eventuelt gå op i tid.
Du tilbydes:
Et alsidigt job med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du bliver en del af en organisation med flad ledelsesstruktur og høj anciennitet, hvor man gør meget ud af at passe godt på medarbejderne.
Hver lokation har en personaleforening, som et par gange om året afholder arrangementer.
Derudover forsøger man hvert år at samle alle ansatte på tværs af lokationerne til DHL-løb og meget mere.
Løn:
Du får en god, fast løn samt attraktiv pensions- og sundhedsordning samt betalt frokostpause.
Egenskaber:
Du er en ansvarsbevidst og omhyggelig person, der har styr på dine ting, og som kan bevare overblikket, når der er travlt.
Du er en proaktiv og kvalitetsbevidst person, der er ærekær med dit arbejde, og som udviser engagement, initiativ og fleksibilitet – både i relation til de rutineprægede opgaver og ad hoc-opgaver.
Du er i stand til både at arbejde meget selvstændigt og til at bidrage aktivt som en del af et team, og du vægter det gode samarbejde højt. Samtidig er du god til at bevare overblikket og dit gode humør – også i pressede situationer.
Erhvervserfaring:
Du har god erfaring fra en lignende stilling i en økonomiafdeling, hvor du har fået mulighed for at arbejde med mange forskellige opgaver, hvilket bl.a. har givet dig et godt kendskab til diverse opgaver, herunder danske regnskabs- og momsregler.
Uddannelser:
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, hvilket har givet dig en god indsigt inden for dit fagområde.
Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk, både skrift og tale, og er god til engelsk.
Det forventes, at du har flair for IT, er en habil bruger af Excel og gerne en rutineret bruger af Business Central.
Virksomhedsbeskrivelse:
Max Fodgaard A/S blev stiftet den 15. januar 1948 og er én af Danmarks førende leverandører af kraner (særligt traverskraner, søjlesvingkraner og letkransystemer), taljer, løftegrej og eksplosionsbeskyttet materiel. Hos Max Fodgaard A/S forhandles udelukkende kvalitetskraner og løftegrej fra de bedste producenter. Dette, kombineret med mere end 75 års erfaring inden for området, gør Max Fodgaard A/S til en professionel og seriøs samarbejdspartner, når der skal nyt udstyr til. Virksomheden leverer professionelle løsninger fra tegning til færdigt produkt og har egne ingeniører, montører og serviceteknikere, der i samarbejde med kunderne finder den rigtige løsning og forestår projektering og opsætning af både større og mindre krananlæg.
Max Fodgaard, der er ejet af Max Fodgaard Fonden, som foretager uddelinger af fondsmidler, har en sund økonomi, god indtjening, positiv likviditetsskabelse og en soliditet på 80 %.
Virksomheden er landsdækkende og har tre fysiske afdelinger med kontor og lager beliggende i Hvidovre, Skanderborg og på Lindø ved Munkebo. I alt er der 67 medarbejdere tilknyttet de tre afdelinger.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43 43 40 60.
Arbejdssted:
Hvidovre
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.