SALGS- OG INDKØBSASSISTENT

Til velkonsolideret virksomhed, der markedsfører og distribuerer produkter indenfor operationsudstyr, implantater, apparatur, instrumenter samt engangsprodukter fra førende producenter på verdensmarkedet

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af et dedikeret team af medarbejdere tilknyttet kundeservice, der alle brænder for at yde god service til kunder og kollegaer.

Du sidder med en bred pallette af opgaver, der spænder lige fra ordrebehandling, fakturering, vedligeholdelse af stamdata på varer i virksomhedens ERP-system samt indkøb hos udenlandske leverandører og samarbejdspartnere.

Du får en central funktion, hvor du både skal servicere virksomhedens kunder per telefon og e-mail samtidig med, at du supporterer ca. 10 eksterne sælgere/produktspecialister.

Virksomhedens primære kunde målgruppe er hospitalssektoren. Kunderne er derfor professionelle, som er vant til at få en ekstrem god service. Du forventes derfor at have et stort servicegen og en stor lyst til at yde dit absolut bedste for at efterleve denne høje standard.

Da det danske kontor er lagerførende for virksomhedens europæiske afdelinger, vil du også få en bred kontaktflade til dine kollegaer i de øvrige europæiske lande i forbindelse med, at du disponerer varer for dem.

Det er vigtigt, at du kan have mange bolde i luften på en gang, da du får varieret og travl hverdag med mange forskellige opgaver. Du kan bevare overblikket, selvom det går stærkt, men formår på samme tid også at gå i dybden.

Du får derfor en meget alsidig stilling, hvor du foruden den brede kontakt til kollegaer og kunder også komme til at arbejde tæt sammen med dine tre kollegaer på kontoret i det daglige.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en virksomhed, som leverer spændende løsninger til hospitalssektoren i Danmark.

Du bliver en del af en familiær kultur, hvor man både får mulighed for at arbejde meget selvstændigt, men også at være en del af et godt team.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der er udadvendt og har godt humør.

Du sætter en ære i at yde en god kundeservice for både kunder og kollegaer. Du er lærenem, struktureret og målrettet på at skabe gode resultater.

Erhvervserfaring:
Du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft en support-, salg og indkøbsfunktion.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk på et højt og professionelt niveau, og har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog, er det en fordel.

Erfaring med ERP-system samt Microsoft Office-pakken.

Virksomhedsbeskrivelse:
KEBOMED i Danmark er en velkonsolideret virksomhed, der markedsfører og distribuerer produkter indenfor operationsudstyr, implantater, apparatur, instrumenter samt engangsprodukter fra førende producenter på verdensmarkedet.

For sikring af kundens optimale udnyttelse og værdi af investeringerne tilbyder virksomheden kurser og undervisning. Ved levering af teknisk udstyr giver de desuden en personlig aflevering, installation og instruktion med formålet om, at udstyret kan anvendes med det samme.

Kvalitet er og har altid været centralt for KEBOMED, hvorfor virksomheden naturligvis kun markedsfører CE-mærkede produkter fra leverandører med et certificeret kvalitets-styringssystem, og også arbejder efter retningslinjerne i Good Distribution Practice (GDP).

Der er i dag 22 medarbejdere tilknyttet kontoret i Glostrup.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43 43 40 60.

Arbejdssted:
Glostrup

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

SALGS- OG INDKØBSASSISTENT/945

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.