KUNDESERVICEMEDARBEJDER / ORDREBEHANDLER til kontor- og kunstnerartikler - Besat

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du er en serviceminded, struktureret person med et godt humør, der vil trives fint i en lille organisation

Stillingsbeskrivelse:
Du får en afvekslende hverdag med mange bolde i luften på en gang i denne meget selvstændige stilling, hvor du kommer til at tale med mange kunder dagligt samtidig med, at du supporterer dine sælgende kollegaer i marken.

Du vil være den første til at besvare telefonen, og det er derfor dig, der kommer til at servicerer de mange forhandlere, som ringer ind for at bestille kontor- og kunstnerartikler og få rådgivning om muligheder.

Du bliver nøglepersonen i ordreprocessen – dvs. modtagelse og registrering af kundeordrer, koordinering med vort lagerpersonale, opfølgning på plukkede ordrer samt fakturering af disse.

Som del af en mindre virksomhed forventes det, at du er fleksibel og medvirkende til at løfte i flok.

Det er sælgerne i marken, som har den direkte kontakt til virksomhedens kunder, men da mange af kunderne også kontakter virksomheden direkte via telefonen eller mail, vil du også opleve, at du får en stilling med bred kundekontakt.

I rollen som salgsback-up for virksomhedens eksterne sælgere får du et tæt samarbejde med dine kollegaer med dig som den servicemindede part.

Du sidder overfor en kollega, som har ansvaret for marketing. Du vil derfor helt naturligt blive involveret i en del ad hoc-opgaver, som genereres derfra, ligesom du bliver involveret i mange salgsorienterede opgaver i relation til din support af sælgerne i marken.

Du tilbydes:
En meget serviceorienteret stilling i en dynamisk virksomhed i god udvikling. Du bliver del af et uformelt og spændende arbejdsmiljø med gode muligheder for at være en del af et sammentømret team, der gerne hjælper hinanden.

Løn:
Du får en god løn svarende til dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en struktureret person, der har styr på dine ting og har et godt overblik.

Du er serviceminded og imødekommende og tør tage ansvar for dine egne opgaver.

Du har gode samarbejdsevner kombineret med gode evner til at arbejde meget selvstændigt.

Erhvervserfaring:
Det er ikke et krav, men naturligvis en fordel hvis du har erfaring fra en lignende stilling.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men du er givetvis uddannet på kontor eller inden for salg.

Sprogkunder / EDB:
Du skriver og taler et godt dansk og kan begå dig på engelsk og gerne svensk.

Du er en erfaren bruger af IT.

Har du et godt kendskab til Excel og Navision er det en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Povl Klitgaard & Co. blev grundlagt i 1929 og har siden distribueret kontor- og kunstnerartikler fra førende fabrikker til et landsdækkende forhandlernet. Virksomheden har kontor og lager i Bagsværd. Alt salg sker gennem forhandlere.Fra at være en ren agenturvirksomhed er virksomheden i dag en moderne "on demand" distributør, som gennem varetagelse af en lang række markedsføringsfunktioner, har berettigelse i værdikæden fra producent til forbruger.

Virksomheden er en stærk spiler indenfor sit felt og er en sund og velkonsolideret virksomhed i stadig vækst, med en flad organisation med god mulighed for at blive hørt.

Arbejdssted:
Bagsværd

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundeservicemedarbejder/90622

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.