TEKNISK INDKØBSANSVARLIG

Du kommer til at stå for at videreudvikle og professionalisere indkøbsfunktionen i en velkørende teknisk virksomhed

Stillingsbeskrivelse:
Der vil være en indkøringsperiode hvor du får god mulighed for at blive oplært i de områder som stillingen omfatter.

Du får en alsidig arbejdsdag, med opgaver inden for nationalt og internationalt indkøb og logistik:

- Indkøb/disponering til produktion/montage

- Generelle logistik opgaver

- Leverandørkontakt. Herunder registrering- og evaluering samt forhandling af prisaftaler

- Reklamationer

- Opfølgning på leverancer

- Lageroptimering og statusopgørelse

- Vedligeholdelse af stamdata, indkøbskartoteket

- Løbende overvågning og opdatering af prisaftaler

- Validering af underleverandører i forhold til krav i vores ISO9001 håndbog

- Primus motor for optimering af produktions forecast og indkøb m.v.

Du får en central rolle som bindeled mellem indkøb, lager, montage, kundeservice og service, som du samarbejder med omkring kvalitetsforbedrende tiltag i forhold til ISO9001:2015. Du er i løbende kontakt med den ene af de to ejerledere, som du også refererer til i det daglige.

Du forventes hurtigt at få en god indsigt i eksisterende arbejdsmetoder, ligesom du relativt hurtigt får kigget på optimeringsmuligheder både i relation til eksisterende og nye arbejdsmetoder, men også i relation til samarbejds- og prisaftaler med underleverandører i Danmark og udlandet. Du sikrer, at leverandørerne lever op til de aftalte kvalitetsstandarder og bliver også ansvarlig for at få udnyttet indkøbsfunktionen i virksomhedens ERP system bedst muligt.

Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen og eksternt til leverandører og transportfirmaer. Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporteringssystemer samt statistikker.

Du skal forvente, at stillingen indeholder 10-15 rejsedage p.a. hos leverandører i Europa og Asien.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for selv at optimerer indkøbsfunktionen, så den fungerer optimalt. Du får ikke noget personaleansvar.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person, der har flair for tal, elektronik og mekanik. Du er praktisk orienteret og hurtig til at sætte dig ind i teknik og kan derfor også se sammenhænge i komplekse sager. Samtidig er du selvmotiverende og selvkørende og tager gerne ansvar for dine egne opgaver.

Du er omhyggeligt anlagt, arbejder struktureret og har derfor styr på dine ting.

En selvstændigt arbejdende person, der samtidig er en god team-player, vil være at foretrække.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet som indkøber i en teknisk virksomhed og gerne, hvor du både har siddet med elektronik og mekaniske komponenter. Du er derfor vant til både at arbejde med tal, statistikker og prognoser.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som tekniker, ingeniør eller andet relevant.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.

Samtidig er du vant til at arbejde med IT, og er superbruger i Excel. Har du kendskab til Microsoft Dynamic, er det en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
JVL A/S er et 100% danskejet firma, som i 30 år har udviklet og produceret step- og servomotor styringer til brug indenfor robotter og industriautomatisering. Virksomheden er ISO9001 certificeret og en stor del af omsætningen sker primært i udlandet via et net af egne kontorer og forhandlere i Europa og USA.

Produkterne bliver brugt i en bred vifte af anvendelser i ind- og udland hos store ledende producenter indenfor flyproduktion, industrirobotter, bilproduktion, forskning, pakkemaskiner o.m.a. Slutkunderne tæller bl.a.: Boeing, Bosch, Airbus, Atlas Copco, Novo, Vestas, Tesla, Audi, VW m.fl.

Virksomheden understøtter alle de mest udbredte protokoller såsom ProfiNET, Powerlink, EtherCAT, EtherNet/IP, Sercos III, Modbus TCP. Vi har produktion, service, udvikling, og salg etc. ”in-house”.

Du kan læse mere om JVL her: www.jvl.dk og har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Rudersdal

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Indkøbsansvarlig/88920

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.