KUNDESERVICEMEDARBEJDER - 25-30 timer pr uge

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Som trives med en omskiftelig hverdag med mange forskellig typer opgaver

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver, som spænder lige fra ordrebehandling til fakturering og lønadministration. Derudover kommer du også til at sidde med opgaver inden for kvalitet. Der er tale om en 25 timers stilling, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med en kollega, der sidder på kontoret.

De primære arbejdsopgaver vil være følgende;

- Kundeservice, hvor du vil være i daglig kontakt med kunderne, som ringer eller mailer ordrer ind
- Ordrebehandling herunder oprettelse og opfølgning
- Oprettelse af transporter herunder ekspedition af vognmænd samt koordinering med lager
- Fakturering (Navision Dynamics)
- Lønadministration - funktionærer og timelønnede
- Kvalitetsstyring herunder opfølgning, indrapportering og løbende opdateringer
m.v.

Du er medvirkende til løbende at optimere og videreudvikle arbejdsprocedurer, metoder og systemer og bidrager i det daglige til et godt arbejdsmiljø, hvor der både arbejdes meget selvstændigt og samarbejdsorienteret.

Dine arbejdstimer forventes fordelt på 4 arbejdsdage om ugen foruden, at det forventes, at du er fleksibel mht. din arbejdstid i ferieperioder, hvor alle dage skal dækkes af.

Har du overskud til det, vil der være en masse ad-hoc opgaver at tage fat på.

I det daglige refererer du til administrationschefen.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i god vækst.

Løn:
Du får en fornuftig fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en meget selvstændig, initiativtagende person, der er serviceminded og åben for mange forskellige opgaver.

Du engagerer dig i de ting, du beskæftiger dig med, og hjælper gerne dine kolleger, hvor du kan. Derudover er du meget omhyggelig og struktureret i dit arbejde, og laver derfor sjældent fejl.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet meget selvstændigt med mange forskellige opgaver.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til dansk retskrivning og kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Du er vant til at arbejde med IT og, har du kendskab til Navision Dynamics, er det en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Neff Lagerhotel, som er en del af H. Essers, er specialiseret i løsninger til medicinal- og fødevareindustrien, men kan håndtere oplagring og håndtering af varer – næsten uanset type og særlige krav.

Som lagerhotel kan Neff tilbyde konvertering af faste lageromkostninger til variabel lagerleje, hvor der kun afregnes for den udnyttede kapacitet fra dag til dag. Neff Lagerhotel kan tilbyde alt fra køle- og svalelager til luftkonditioneret lagre.

Arbejdssted:
Allerød

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kontorassistent/Kundeservicemedarbejder/78017

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.