LØNNINGSBOGHOLDER/ADMINISTRATIV HR-MEDARBEJDER - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du får ansvaret for lønninger og alt hvad dertil hører samt for diverse administrative opgaver med relation til HR

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af et motiveret team på 4 personer, der i dag er tilknyttet økonomi- og regnskabsafdelingen. Der er her tale om en stilling, hvor du kommer til at sidde med et bredt spekter af opgaver med fokus på løn samt diverse administrative HR opgaver.

Det forventes derfor, at du har interesse for og/eller har et ønske om at blive skarp indenfor diverse HR relaterede opgaver herunder overenskomster m.v.

Du skal forvente at komme til at arbejde med følgende opgaver:
- Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata på medarbejdere
- Udfærdigelse af ansættelseskontrakter, opsigelser m.v.
- Udarbejdelse af løn for både funktionærer og timelønnede
- Regulering af satser og kontrol af inddata samt afstemninger
- Ansvarlig for overholdelse af regler og lønoverenskomster
- Besvarelse af spørgsmål fra såvel ledere og medarbejdere vedr. løn, overenskomster og andet HR relateret
- Indberetning af ferie, afsendelse af feriekort, refusioner m.v.
- Bogføring og afstemninger
- Tilvejebringelse af diverse statistikker
- GDPR
- Kontaktperson til systemleverandører, DI og andre relevante interessenter

Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og er systemorienteret og dermed er interesseret i at være med til løbende at videreudvikle og optimere systemer og arbejdsgange.

Da overstående opgaver ikke fylder en fuldtidsstilling, vil du også få tildelt andre faste opgaver i regnskabsafdelingen.

Du tilbydes:
En selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning m.v.

Egenskaber:
Du er en robust og fleksibel person. Du arbejder vedholdent, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar for opgaverne.

Du er af natur hjælpsom, og god til at forklare vanskeligt stof på en forståelig måde, ligesom du er en god og hjælpsom kollega.

Vi søger en meget struktureret, omhyggelig og systematisk person, der interesserer sig for løn og overenskomster.

Det er derfor en fordel, hvis du er robust, initiativtagende og selvstændigt arbejdende samtidig med, at du trives med at være en del af et team.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en stilling, hvor du har siddet med et bredt spekter af opgaver indenfor løn og HR.

Du er en erfaren bruger af løn- og tidsregistreringssystemer. Gerne Visma løn & HR samt Timeplan (men det er ikke et krav). Desuden er du vant til at arbejde med overenskomster på såvel timeløns- som funktionærområdet.

(Fællesoverenskomsten 3F & DI, Landsoverenskomsten for butikker HK Handel & DI og Funktionæroverenskomst for Handel, Transport og Service mellem HK & DI).

Du har været med til at indføre GDPR på personaleområdet og kender gældende regelsæt.


Uddannelser:
Det er naturligvis en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund indenfor HR og bogholderi.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til dansk i skrift og tale, og er vant til at arbejde med IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Knud Larsen Byggecenter A/S er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen.

Der fokuseres på faglighed og på kundens behov. Med til gruppen hører 3 helt eller delvist ejede selskaber, som importerer og sælger træbaserede plader og gulve samt handler globalt med træbaserede produkter.

Desuden et ejendomsselskab som har såvel interne som eksterne lejere. Totalt omsætter gruppen for en ½ mia. og har godt 100 ansatte.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Hvidovre

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Lønningsbogholder/Adm. HR/77520

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.