TEKNIKER til reparation og service på manuelle og elektriske kørestole (Besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du vil få god mulighed for at være med til at skabe større livskvalitet for kørestolsbrugere

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver tilknyttet virksomhedens værksted, hvor du kommer til at fejlsøge, reparere og programmere virksomhedens brede sortiment af kørestole. Du har en fleksibel indstilling til dit arbejde og er derfor også indstillet på lejlighedsvis at tage ud til en bruger, hvis denne ikke kan komme til virksomheden.

Du kommer til at arbejde bredt med teknik, idet kørestole både indeholder mekaniske, el-tekniske og elektroniske dele, som skal repareres, programmeres eller udskiftes. Du står derfor også for diverse mindre programmeringsopgaver, som du vil blive oplært i af leverandørerne. I forbindelse med dit arbejde, vil du også komme i tæt kontakt med brugerne, hvorfor det forventes, at du har en grundlæggende forståelse for, at produkternes integritet, kvalitet og driftssikkerhed er altafgørende for brugernes hverdag. Du er derfor god til at sætte dig ind i brugerens behov og oversætte det til løsninger, der virker og dermed skaber større livskvalitet for brugerne.

Du tilegner dig hurtigt så meget viden inden for dit ansvarsområde, at det bliver dig, der står for at instruere montører og konsulenter i fejlsøgning og udbedring af småfejl samt oplære montører i grundlæggende programmering af kørestolene.

I det daglige kommer du til at samarbejde med Product Manageren og de udviklingsansvarlige omkring nye produkter og tilpasninger og forbedringer på de eksisterende. For at kunne bidrage til sparring sætter du en ære i at holde dig opdateret med myndighedernes krav og den generelle udvikling på området.

Registrering og dokumentation udgør en naturlig del af dit arbejde, ligesom du er indstillet på løbende at identificere og rapportere eventuelle forbedringsområder.

Du er ærekær omkring vidensdeling for dermed at sikre, at en kollega kan overtage og/eller hjælpe med igangværende opgaver i spidsbelastningsperioder eller ved evt. fravær.

Du tilbydes:
At få god mulighed for at være med til at skabe større livskvalitet hos kørestolsbrugere ved at deres kørestole fungerer. Du er selv medvirkende til at tilrettelægge din dag og dit arbejde og vil få mulighed for at komme i kontakt med mange forskellige mennesker.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en tillidsvækkende og empatisk person, der er god til at kommunikere med alle typer mennesker. Du er derfor god til at samarbejde på tværs af faggrupper, fysiske kontorer og lande.

Samtidig er du selvstændigt arbejdende, men alligevel en god holdspiller, der forstår værdien af et godt samarbejde og vidensdeling. Du har en god teknisk forståelse og er teknisk analytisk samtidig med, at du har hænderne rigtigt skruet på.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med tekniske opgaver indeholdende både elektronik og mekanik.

Uddannelser:
Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund som elektronikmekaniker, elektroniktekniker, produktionsteknolog eller andet relevant.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på et godt niveau og er dygtig til IT. Det er en stor fordel, hvis du har en vis erfaring med programmering.

Virksomhedsbeskrivelse:
TA Service blev stiftet i år 1988, hvor virksomheden havde fokus på servicering af kørestole, og repræsentation af hjælpemidler. Virksomheden har gennem årene udviklet sig meget. Man lancerede sin første kørestol i 2005 og har siden lanceringen af iQ kørestolsserien i 2013, som er en banebrydende kørestol, designet og produceret af virksomheden selv, haft uafbrudt vækst. I 2020 blev TA Service en del af den tyske Meyra Group, som en sammenslutning af firmaerne Meyra, Netti by Alu Rehab og TA Service. Med disse tre stærke brands under samme tag kunne man nu tilbyde en bred palette af innovative og pålidelige kørestole inden for både power-, aktiv- og komfortsegmentet, hvilket har resulteret i, at Meyra Group i dag en førende spiller på det europæiske marked for hjælpemidler med mere end € 100 millioner i omsætning.

Efter sammenslutningen af firmaerne arbejder TA-Service nu tæt sammen med de andre nordiske virksomheder i gruppen, og man har valgt at integrerer ledelse af visse funktioner og udvide staben af medarbejdere, alt sammen med henblik på at opfylde de ambitiøse vækstmål både nationalt og internationalt.

I dag er der knap 25 medarbejdere tilknyttet virksomhedens domicil i Tappernøje, der både rummer produktion, service og administration.

Arbejdssted:
Tappernøje/Sydsjælland

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Tekniker/67321

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.