BOGHOLDER M/BLÆKSPRUTTEFUNKTION - Besat

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Søges til alsidig stilling på nedsat tid

Stillingsbeskrivelse:
Der er tale om en stilling på ca. 25 timer om ugen fordelt på ugens dage efter aftale. Du kommer til at sidde med alle de gængse opgaver inden for bogholderi og forventes ikke at være for fin til noget.

Du bliver en del af et lille team, hvor man hjælper til, hvor man kan - og hvor det forventes, at du byder ind, hvor du kan.

Først og fremmest skal du sikre, at alt det bogholderimæssige bare kører. Du står for debitor- og kreditorstyring, foretager diverse afstemninger, ajourfører bogføringen, laver betalinger, momsafstemninger, intrastat m.v. Det forventes ligeledes, at du står for fakturering, sørger for månedsbalancen - og laver årsregnskabet klar til revisor.

Du kommer til at sidde alene med arbejdsopgaverne der har relation til bogholderiet, men er der noget, du er i tvivl om, vil der være god mulighed for at trække på virksomhedens eksterne revisor.

De øvrige opgaver, som du kommer til at stå for, er af mere praktisk karakter. Der vil nemlig være brug for én til at tage sig af diverse forsendelser, indkøb af kontorartikler og som ajourfører feriekalenderen.

Du er med til at besvare telefonen og assistere ved reservedelssalg og du hjælper til med planlægningen af en årlig konference for kunder, herunder også generel bestilling af hoteller, lokaler og forplejning.

Du er frisk på at dække op til gæster - og ofte også tage imod dem.

Vi bestræber os, så vidt det er muligt, på at spise frokost sammen i det daglige. Opgaven med at arrangere/tilberede/rydde af efter frokost ligger også hos dig.
Der er, med andre ord, tale om en meget alsidig stilling, som kræver en vis fleksibilitet og omstillingsevne, men som til gengæld aldrig bliver ensformig og kedelig.

Du tilbydes:
At blive en del af en god en lille virksomhed med meget dedikerede medarbejdere.

Løn:
Du får en løn, som matcher dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Vi søger en serviceminded og imødekommende person, som samtidig er fleksibel og omhyggelig - og i stand til selv at prioritere sine opgaver.

Da du kommer til at sidde med hele ansvaret for økonomi, er det vigtig, at du er rimelig selvkørende på området. Ydermere er du ikke bange for bange for at tage fat, hvor behovet opstår.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra tidligere stilling, hvor du har beskæftiget dig med mange forskellige opgaver inden for økonomi og regnskab.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til dansk og engelsk og er en erfaren bruger af IT, herunder Word og Excel, du kan selv finde ud af problemløsning, hvis IT driller. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring i Visma.

Virksomhedsbeskrivelse:
EnerDry er en dansk ejet virksomhed, grundlagt i 1998. Virksomheden udvikler og producerer udstyr samt yder konsulentbistand til industrier, der kræver tørring i større skala i forbindelse med tørring af store mængder materiale, så som sukkerroepulp fra sukkerfabrikker, eller træflis. EnerDry’s teknologi giver enorme CO2 besparelser hvilket også har resulteret i adskillige anerkendende priser. Et anlæg giver samme CO2 besparelse som udledningen fra 20.000 biler der årligt kører 20.000 km.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Virum

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Bogholder/66421

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.