SALGS- OG PRODUKTSPECIALIST til markedets bedste analyseudstyr

Din primære målgruppe er inden for spildevandsbranchen og store industrielle virksomheder

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en meget dynamisk virksomhed, hvor man har haft god succes med at få skabt et super godt samarbejde mellem de 11 sælgere, som du bliver en del af, men også mellem serviceafdelingen, internt salg og ikke mindst med den øverste ledelse.

Det er resultaterne, som tæller. Der er derfor meget frihed under ansvar i stillingen, hvor du arbejder med udgangspunkt i din hjemmearbejdsplads, som er beliggende centralt i distriktet, selv planlægger din tid og dine kundebesøg. Det forventes, at du tilbringer det meste af din tid ude hos kunderne. Derfor har du en velfungerende intern salgsafdeling, som hjælper dig med tilbudsskrivning m.v.

Dit primære fokusområde bliver salg af analyseudstyr til primært forsyningsbranchen dvs. rensningsanlæg samt store virksomheder med egne rensningsanlæg. Løsningerne som du skal sælge, er bl.a. udstyr til digital og analog onlinemåling, hvor virksomheden har en stor markedsandel på det danske marked, cloudbaseret dataloggere, plug-and-play vandpaneler, digitale lab- og håndinstrumenter m.v.

Du vil få en grundig introduktion til både produkter og kunder, men forventes rimeligt hurtigt at være selvkørende og i stand til at udfylde rollen som produktspecialist inden for analyseudstyr. Dette betyder, at du bliver go-to-person for dine kollegaer, som du vil være i dialog med dagligt. Det fine er, at du altid har god mulighed for at sparre med din salgschef, som du også refererer til i det daglige. Denne har et indgående kendskab til både produktområde og kunder, da du overtager hans tidligere funktion, nu han selv træder ind i rollen som salgschef. Du overtager nogle eksisterende kunder, men skal også være indstillet på at være meget opsøgende på nye kunder.

Virksomheden har fokus på, at alle bidrager til det gode samarbejde, derfor forventes det, at du er en god teamplayer, der også bidrager til den gode stemning og kultur, som virksomheden er kendt for.

Du tilbydes:
At blive en del af et meget dedikeret team i en spændende virksomhed med en god teamspirit, som er i konstant udvikling.

Der er tale om en meget selvstændig stilling, men med stort samarbejde på tværs af virksomheden.

Løn:
Du får en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer, bil eller bilordning, hjemmearbejdsplads, betalt frokost samt diverse andre goder.

Egenskaber:
Du er en udadvendt, energisk og engageret person med teknisk flair samt gode evner til selv at planlægge og styre din tid.

Du sætter en ære i at kunne rådgive dine kunder på et højt niveau, og trives med at tilbringe din tid ude hos kunden.

Det forventes, at du er meget proaktiv og har en opsøgende, men samtidig tillidsvækkende tilgang til eksisterende og nye kunder.

Erhvervserfaring:
Du forventes at have gode erfaring med tekniske produkter og/eller løsninger til forsyningsbranchen og gerne til store industrielle virksomheder, private vandværker, miljølaboratorier eller andet relevant.

Uddannelser:
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har en teknisk uddannelse som maskinmester, elektrotekniker, automatikmekaniker, ingeniør eller lignende.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af ERP systemer.

Virksomhedsbeskrivelse:
Fagerberg har i mere end 50 år skabt innovative og bæredygtige løsninger, som optimerer kundernes drift. Løsningerne består af kvalitetsprodukter i form af ventiler, måleinstrumenter og analyseudstyr, som tilpasses og kombineres til den enkelte opgave.
Derudover tilbyder Fagerbergs serviceafdeling kundetilpassede serviceaftaler med en 24 timers bemandet serviceafdeling.

Virksomhedens kundeportefølje består af både OEM-kunder og slutbrugere og findes indenfor brancher såsom fjernvarme, energi, fødevarer, farma, vand & spildevand, olie & gas, marine og Power2x.

Fagerberg har en stærk ejer i ryggen i form af det svenske børsnoterede Indutrade AB – en solid industrikoncern med over 200 selskaber i mere end 30 lande.

Hos Fagerberg ønsker man at yde bidrag til at spare på klodens ressourcer samt mindske CO2-udledningen. Derfor arbejdes der målrettet efter bæredygtige løsninger - både i den daglige gang på kontoret og i felten, men også som del af fundamentet for virksomhedens fremtidige vækst.

I oktober 2021 blev virksomheden certificeret i henhold til ISO 14001:2015, hvilket samtidig giver den ledelsesmæssige ramme til at reducere virksomhedens miljøpåvirkning. Med udgangspunkt i FN's Verdensmål nr. 12, har Fagerberg udformet følgende visioner:

• Vi vil drive vores virksomhed med mindst muligt ressourcespild ved at have fokus på Fagerbergs (energi/affalds/genbrugs-) processer
• Vi vil reducere vores produkters klimaaftryk med 50 % via innovation, nytænkning og optimal udnyttelse af de ressourcer, som vi sælger – fra vugge til grav.

Der er i dag 46 ansatte tilknyttet det danske kontor i Brøndby.

Ønsker du mere information om Fagerberg, kan du læse mere her: www.fagerberg.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.




Arbejdssted:
Jylland

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Analyseudstyr/41322

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.