BOGHOLDER - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Med en bred allround viden inden for økonomi & regnskab

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer i det daglige til virksomhedens regnskabschef, og bliver en del af en regnskabsafdeling, hvor I er i alt 3 kolleger, der arbejder tæt sammen. Du skal således gå ind og hjælpe med at få løst de daglige opgaver og overlappe ved regnskabschefens fravær. Du kommer til at få dine egne ansvarsområder, men kommer generelt til at arbejde meget bredt med diverse opgaver inden for økonomi og regnskab. D.v.s. kreditor- og debitorstyring, bogføring, betalinger, momsafstemninger, diverse afstemninger m.v. Ligesom du også deltager i diverse rapporteringsopgaver til koncernen.

Der skal også laves Intrastat og diverse indberetninger til de offentlige myndigheder, afskrivninger, skatteberegninger, månedsrapportering m.v. Du skal kunne favne bredt hvad angår arbejdsopgaver, og skal derfor heller ikke være for fin til også at forberede bestyrelsesmøder, søge om refusion til kursister og tage dig af diverse andre opgaver, som måtte komme.

Lønninger (Multiløn) vil også være et område, som du kommer til at arbejde med.

Du er kort sagt medvirkende til at deadlines bliver overholdt, at alle opgaver i økonomiafdelingen bliver løst og at regnskabet ligger klart til revisor ved årsafslutningen.

Du får med andre ord en alsidig stilling, med mange spændende arbejdsopgaver, hvor du vil få god mulighed for at byde ind med din viden.

Du tilbydes:
Du kommer ind i en meget afslappet virksomhedskultur, hvor der er fokus på, at man har det godt sammen og laver mange aktiviteter sammen i fritiden, såsom i cykel- og/eller løbeklubben eller andet.

Løn:
Du får en god fast løn samt pensionsordning, PC, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Du er en fleksibel, ansvarsbevidst og omhyggelig person med styr på tingene, der ikke er bange for at tage et ansvar.

Du har flair for tal og trives med at arbejde meget selvstændigt.

Erhvervserfaring:
Du har en bred regnskabserfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet som en del af en regnskabsafdeling eller, har haft ansvaret for hele bogholderiet.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til engelsk i skrift og tale og kan du begå dig på svensk, er det en stor fordel. Ligesom det er en fordel, hvis du har erfaring med Navision.

Virksomhedsbeskrivelse:
Fagerberg A/S er ejet af det svenske børsnoterede Indutrade AB, som har hovedkontor i Kista, en forstad til Stockholm. Fagerberg A/S er specialiseret i afspærring, regulering, styring og overvågning af flow og processer og tilbyder kvalitetsprodukter og -løsninger inden for områderne ventiler, instrumenter, sikkerhed og analyse. Virksomheden er kendt for at levere kvalitetsprodukter samt kvalificeret faglig rådgivning til sine kunder.

Én af virksomhedens vigtigste opgaver består i at udvikle procestilpassede løsninger, der tager afsæt i den enkelte kundes behov.

Der er i dag 50 medarbejdere tilknyttet virksomheden, som er beliggende i Brøndby.

Arbejdssted:
Brøndby

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Bogholder/39717

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.