KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Er du udadvendt og serviceminded, og har du flair for god kundeservice? Har du lyst til at tale i telefon og betjene kunder? Så er det dig, vi søger til RS Components kundeserviceteam

Stillingsbeskrivelse:
Som en del af RS Components kundeserviceteam er du virksomhedens stemme udadtil. Du leverer høj kvalitet til kunderne og giver dem en god dialog og dermed en god oplevelse. Sammen med dine kollegaer i kundeserviceteamet er du ansvarlig for at besvare de mange kundehenvendelser og at yde kunderne på det danske marked en super god service.

Der kommer rigtig mange henvendelser fra kunderne i løbet af en dag – både via telefon, e-mail og chat. Det er derfor vigtigt, du trives med at have travlt og ikke lader dig forstyrre, når det går stærkt. Du rådgiver og vejleder kunderne om virksomhedens brede produktprogram og e-handelsløsning, ligesom du står for håndtering af de mange ordrer, du modtager telefonisk, via e-mail og fra salgsafdelingen.

Du vil altid være godt hjulpet af dine gode kollegaer i kundeservice, som du arbejder tæt sammen med i det daglige. I er meget selvkørende og planlægger eksempelvis selv dagens opgaver, koordinering af ferier mm. Gruppens primære opgave er at sikre, at virksomhedens danske kunder altid får en god kundeoplevelse, når de henvender sig.

Stillingen som kundeservicemedarbejder refererer i det daglige til virksomhedens Customer Service Development Leader.

Du tilbydes:
Du bliver en del af en spændende og dynamisk virksomhed, hvor du kommer til at sidde i et team, der fungerer super godt både fagligt og socialt. RS Components dyrker en high performance kultur, hvor anerkendelse og fejring af succeser er en del af hverdagen, og hvor individuelle præstationer bemærkes og belønnes.

Løn:
Du får løn efter kvalifikationer, bonus- og pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Som person er du meget energisk, nysgerrig, udadvendt, pålidelig og serviceminded. Du arbejder struktureret og ansvarligt, men er samtidig ærekær omkring dit arbejde. Du er god til at arbejde selvstændigt og målrettet, og samtidig værdsætter du det tætte samarbejde både i teamet og til de øvrige kollegaer i huset. Du sætter en ære i at ”tage fra”, og du tager din del af kundehenvendelserne samtidig med, at du altid yder en god kundeservice.

Erhvervserfaring:
Det vigtigste er din positive indstilling til at yde god kundeservice og ønsket om at gøre en forskel, men har du god erfaring fra lignende stilling, hvor du har serviceret kunder, er det naturligvis en fordel.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk i skrift og tale, og du kan begå dig godt på engelsk – det vil sige, at du skal være i stand til at læse og forstå produktvejledninger og lignende. Du er vant til at arbejde med IT og er naturligvis hurtig på tasterne.

Virksomhedsbeskrivelse:
RS Components er verdens største globale teknikgrossist med en global omsætning på 12 mia. kr. Vores sortiment omfatter mere end 500.000 forskellige lagervarer fordelt på 2.500 leverandører. Konceptet er enkelt – vi leverer alt fra enkelte styks til flere tusinde, bestilling foregår online, og levering er dag til dag.

I Skandinavien er vi 60 ansatte, og vi betjener 20.000 kunder fra hovedkontoret i København. Vi er kundeorienterede, engagerede og dygtige, og vores hverdag og daglige arbejde er præget af vores vision: ”We provide products, know-how and seamless solutions for tomorrow – that make our customers more competitive today!”

Læs mere om os på www.dk.rs-online.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060



Arbejdssted:
København

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundeservicemedarbejder/25617

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.