SALGS- OG KUNDESUPPORTER til at servicere virksomhedens professionelle kunder samt dine kollegaer i marken (besat)
Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor alle sidder sammen i et åbent kontormiljø og gerne hjælper hinanden
Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en vigtig del af salgs- og supportafdelingen, som i dag består af 10 engagerede og erfarne kollegaer. Afdelingen har ansvaret for at servicere virksomhedens professionelle kunder, der henvender sig enten telefonisk eller pr. mail. Kunderne forventer service på højt niveau, og de kommer bl.a. fra transportbranchen, landbrugssektoren, industrien, entreprenørbranchen, marineindustrien, erhvervsvirksomheder samt enkelte privatkunder.
Ingen dage er ens. Hver kunde har sine egne behov, som ofte kan ændre sig afhængigt af årstid, vejrforhold og andre uforudsete hændelser. Du vil derfor opleve en spændende og varieret hverdag, hvor du taler med mange forskellige mennesker. Det kræver, at du hurtigt kan sætte dig i kundens sted, tænke effektivt og bevare overblikket over de forskellige produktkategorier.
Din vigtigste opgave er at sikre, at leveringerne sker hurtigt, rettidigt og i henhold til aftalerne – og dermed være med til at give kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige.
For at du kan få en god start, vil du få en grundig oplæring. Det betyder, at du hurtigt vil føle dig tryg i dialogen med kunderne og i løbet af kort tid lære dem så godt at kende, at du kan forudse deres behov og være på forkant med deres bestillinger.
Du bliver en del af et stærkt fællesskab, hvor alle sidder sammen i et åbent kontormiljø og hjælper hinanden på tværs. Du vil referere til afdelingschefen og samarbejde tæt med både dine kollegaer i afdelingen og kørselsafdelingen, som du koordinerer leverancerne med. Derudover vil du spille en vigtig rolle i samarbejdet med de eksterne sælgere.
Du får en central funktion, hvor du understøtter salgsafdelingen med ordreregistreringer, hastebestillinger og opfølgning på kunder. Da en stor del af dialogen foregår telefonisk, vil du også selv tage aktiv kontakt til kunderne. Det betyder, at du får en udadvendt rolle med en bred kontaktflade, hvor du dagligt taler om løsninger og muligheder med mange forskellige typer mennesker.
Du tilbydes:
Et job med ansvar, variation og masser af kundekontakt i et stærkt og hjælpsomt team, som gerne byder ind og hjælper hinanden.
Arbejdspladsen er dynamisk, og der ikke er langt fra beslutninger til handling. Der er mange arrangementer, man kan deltage i, fx DHL-løb, yoga hver tirsdag, padel-arrangementer, fredagsbar og meget mere.
Løn:
Du får en god løn, som modsvarer dine kvalifikationer, samt en pensionsordning og en sundhedsforsikring.
Egenskaber:
Du er en udadvendt, selvmotiverende og ansvarlig person, der er vant til at tage selvstændige initiativer og yde dine kunder en høj service.
Du er derfor både god til at servicere dine kunder og – ikke mindst – til at følge op. Du er en struktureret og systematisk arbejdende person, der har styr på dine ting. Derfor er du også god til at prioritere dine opgaver og formår både at arbejde selvstændigt og som en del af et team.
Din personlighed er åben og venlig, og det falder dig naturligt at være proaktiv og initiativtagende i dit daglige arbejde.
Erhvervserfaring:
Det forventes, at du har solid erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du har arbejdet med support til sælgere og rådgivning af professionelle kunder.
Uddannelser:
Der stilles ikke specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.
Sprogkunder / EDB:
Sprogkundskaber/IT Du er flydende i dansk, både i skrift og tale, og er god til engelsk. Det forventes, at du er en habil bruger af IT.
Virksomhedsbeskrivelse:
Uno-X Mobility Danmark er en del af norske Reitan Retail AS. Missionen er at udvikle og fremme løsninger til fremtidens mobilitet. Uno-X Mobility Danmark A/S fokuserer på at drive og vedligeholde et effektivt netværk for flydende brændstof, samtidig med at virksomheden udvikler løsninger til elbiler (EV), uanset hvor kunderne har behov for opladning.
Virksomheden henvender sig til alle segmenter inden for mobilitet: private, erhverv, personbiler, varebiler og lastbiler. Derudover tilbyder Uno-X Mobility Danmark leverancer til opvarmning, landbrug, entreprenørbranchen og marine.
Uno-X Mobility Danmark har hovedkontor i Søborg. Organisationen har en flad struktur, og der er kort vej fra idé til handling. Det strategiske omdrejningspunkt er at skabe den bedste kundeoplevelse.
Læs mere på www.unoxmobility.dk
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.
Arbejdssted:
Søborg
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
z
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.
