ANSVARLIG FOR IT-SUPPORT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du får ansvaret for varetagelse af IT support funktionen for virksomheden i Danmark, Norge og Sverige

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem Global IT og den lokale ledelse samt IT-brugerne i Danmark, Norge og Sverige.

Du får ansvaret for det lokale IT-budget for området, ligesom det er dig, der sikrer, at budgetterne bliver overholdt. Du bliver overordnet ansvarlig for, at hele IT-infrastrukturen fungerer optimalt på de tilknyttede kontorer i Danmark, Norge og Sverige. I det daglige kommer du til at arbejde tæt sammen med IT kyndige kollegaer rundt om i verdenen.

Du skal i det daglige supportere hele infrastrukturen inden for IT, inklusiv hardware, software, printere, telefoni, lagersystemer, konferencesystemer, servere samt netværk. Det vil i den forbindelse være vigtigt, at du løbende holder dig ajour med, hvad der findes af nyheder og muligheder inden for de relevante områder.

Det vil således også være dig, der kontinuerligt tester og overvåger infrastrukturen, med henblik på en problemfri drift.

Du får god mulighed for selv at planlægge dit arbejde. Der vil af og til være rejser rundt i Skandinavien i forbindelse med supportopgaver på de lokale kontorer. Du rapporterer direkte til ledelsen af IT Delivery Management.

Du vil få ansvaret for kontakten til tredje parts leverandører i henhold til koncernens overordnede indkøbspolitik på IT området.

Der er sjældent to dage, der er ens, og det bliver aldrig kedeligt.

Opgaverne er alsidige og kræver, at du arbejder struktureret og målrettet. Du har blandt andet det fulde overblik over alle lokale behov inden for dit område, for dermed at kunne sikre den rigtige løsning overfor brugerne.

Da du både er internationalt og lokalt ansvarlig, vil det være din opgave at sørge for, at den globale IT politik overholdes, både på internationalt og lokalt plan.

Du tilbydes:
Du bliver en del af en spændende og dynamisk virksomhed, i en spændende stilling, hvor du selv er med til at skabe de gode resultater.

RS Components dyrker en high performance kultur, hvor anerkendelse og fejring af succeser er en del af hverdagen, og hvor individuelle præstationer bemærkes og belønnes.

Du vil få mulighed for at få en meget bred og international berøringsflade.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, bonus- og pensionsordning samt sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Din person er udadvendt, initiativtagende og serviceminded. Du har en god IT-teknisk erfaring, specielt inden for MS Server miljøet samt netværk generelt. Du arbejder meget målrettet og er resultatsøgende.
Du trives fint i en supportfunktion, hvor du servicerer dine kolleger både lokalt og internationalt.

Du arbejder struktureret inden for dit ansvarsområde, med en åben dialog med brugerne.
Du kan lide at have travlt og at have mange opgaver i gang samtidigt. Du er omhyggelig, og har altid godt styr på og overblik over dine opgaver. Du sætter en ære i at yde en høj service og er god til at overholde deadlines.

Det forventes, at du er fleksibel og ekstrovert, med flair for både at arbejde lokalt og globalt.
Har du erfaring med IT projektarbejde, vil det være en stor fordel.

Har du kendskab til et af de Skandinaviske sprog, vil det være et ekstra plus.

Erhvervserfaring:
Du har min. 3 års erfaring inden for IT-support, men er du nyuddannet og besidder den rette holdning omkring det at servicere brugerne, hører vi også gerne fra dig.

Hvis du har beskæftiget dig med undervisning/uddannelse inden for IT-systemer, vil det være en fordel.

Uddannelser:
Det forventes, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for IT. Alternativt er du autodidakt og bare super dygtig.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk både i skrift og tale. Derudover er du en rutineret bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
RS er verdens største globale teknikgrossist med en global omsætning på 12 mia. kr.

Deres sortiment omfatter mere end 500.000 forskellige lagervarer fordelt på 2.500 leverandører. Konceptet er enkelt – de leverer alt fra enkelt styks til flere tusinde, bestilling foregår online, og levering er dag til dag.

I Skandinavien er de 60 ansatte, og de betjener 12.000 kunder fra hovedkontoret i København. De er kundeorienterede, engagerede og dygtige, og deres hverdag og daglige arbejde er præget af deres vision: ”We provide products, know-how and seamless solutions for tomorrow – that makes our customers more competitive today!”.

Læs mere om os på www.dk.rs-online.com.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060

Arbejdssted:
København

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

IT Supporter/IT Support/184917

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.