KUNDESERVICE/SALGSSUPPORTER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der trives i en dynamisk hverdag med fart over feltet og stor kontaktflade til både kunder og kollegaer i marken

Stillingsbeskrivelse:
Der er travlt i afdelingen, der tager sig af henvendelser fra virksomhedens kunder, og som supporterer konsulenterne i marken. Vi søger derfor en engageret person, der kan være med til at gøre en forskel og yde høj service både i forhold til virksomhedens eksterne konsulenter og ikke mindst i forhold til kunderne, der overvejende vil være inden for byggebranchen.

Du får en bred kontaktflade udadtil til både underleverandører, transportører og ikke mindst kunderne, som du rådgiver og vejleder omkring løsninger og muligheder. Er der noget, du ikke ved på den tekniske side, vil der være god mulighed for at spørge kollegaerne i afdelingen. Dine fire kollegaer har nemlig alle været ansat i virksomheden i en længere årrække, og har dermed opnået stor viden både om produkterne, producenter og samarbejdspartnere. Der vil også være mulighed for at tage fat i kollegaerne i teknisk afdeling, hvis der er tale om meget komplekse tekniske spørgsmål.

På supportsiden vil du få ansvaret for at supportere to-fire af de mange konsulenter i marken. Konsulenterne er vant til at blive serviceret på et højt niveau, så du forventes derfor at supportere konsulenterne med mange forskellige opgaver, som spænder lige fra almindelig ordrebehandling til tilbudsskrivning, udsendelse af materiale, opfølgning på ordrer osv. Jo mere du kan tage fra, desto flere opgaver vil du givetvis få.

Du tilbydes:
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med eget ansvarsområde i en dynamisk organisation, der er inde i en spændende udvikling.

Løn:
En løn der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er udadvendt og serviceminded, og befinder dig godt i en stilling, hvor der til tider er super travlt, og hvor man samtidig har ansvaret for mange forskellige administrative opgaver, som stiller krav til både din omhyggelighed og dine evner til at få opgaverne fra hånden.

Du kan lide at have travlt og er i stand til at bevare roen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har supporteret kunder og konsulenter på et højt teknisk niveau.

Uddannelser:
En baggrund som elektriker eller anden teknisk uddannelse kunne være et godt afsæt, men det er vigtigste er at du har en høj grad af teknisk forståelse og flair. Du kan læse et teknisk materiale og forstå indholdet; eller forstå det godt nok til at vide, hvilke spørgsmål du skal stille.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale, og er en erfaren bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Fagerhult udvikler, producerer og markedsfører professionel belysning til offentlige miljøer såsom kontorer, skoler, butikker, industrier og sygehuse, indendørs og udendørs. Med Fagerhults viden om belysning og brede sortiment af innovative, energieffektive og miljøvenlige belysningsløsninger får du en samarbejdspartner til hele projektet. Fagerhult er en del af Fagerhult-gruppen som er en af Europas ledende belysningskoncerner.

Gruppen har omkring 2.600 ansatte rundt om i verden. Der er i dag 30 medarbejdere tilknyttet virksomhedens flotte og moderne kontor i København.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060

Arbejdssted:
København

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundeservice/Salgssupporter/184417

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.