KUNDESERVICEMEDARBEJDER til alsidig stilling, som både kan varetages på fuld- eller nedsat tid
Til international stilling i en spændende virksomhed i rivende udvikling
Stillingsbeskrivelse:
Vi søger en engageret person, der kan være med til at gøre en forskel og yde et højt serviceniveau til virksomhedens kunder. Du refererer i det daglige til virksomhedens COO og kommer til at arbejde tæt sammen med en kollega. Sammen udgør I teamet i kundeserviceafdelingen, der håndterer kundehenvendelser fra hele verden. Sammen er I med til at sikre høj kundetilfredshed i jeres daglige kommunikation med kunder, som henvender sig telefonisk eller på mail. Dit primære mål bliver at sikre høj kundetilfredshed gennem en professionel og hurtig håndtering af kundens ønsker eller problemer. Det er jer, kunderne møder først, og det er jer, der gør forskellen, når noget haster, halter eller bare skal gå ekstra stærkt.
Du får derfor en bred kontaktflade udadtil til både eksisterende og nye kunder fra hele verden. Henvendelserne kan omhandle en ordre, som er undervejs, en reklamation, eller hvis de ønsker at tale om løsninger og muligheder. I sidstnævnte tilfælde tager du ikke selv dialogen, men finder en teknisk velfunderet kollega, der kan tage over. Det drejer sig i høj grad om at registrere data korrekt i systemet, være god til at koordinere og frem for alt følge op på den enkelte ordre.
Du vil også få mulighed for at byde ind, når det gælder marketing, idet du får mulighed for at koordinere og hjælpe med diverse aktiviteter til messer og konferencer.
Vi forventer, at du er typen, der tager fat, når noget skal gøres. Du skal ikke være for fin til at bestille mad til et møde, dække bord eller koordinere og samle trådene, når der skal holdes et møde eller et arrangement internt eller eksternt.
Du kommer også til at supportere ledelsen med diverse opgaver efter devisen: Jo flere opgaver, du kan løse og byde ind på, desto flere vil du få.
Du tilbydes:
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med eget ansvarsområde i en dynamisk organisation, der er inde i en spændende udvikling.
Løn:
Du vil få en løn, der modsvarer dine kvalifikationer + pension og sundhedssikring.
Egenskaber:
Du er en positiv og omstillingsparat person, der er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt. Samtidig er du detaljeorienteret og robust og sætter en ære i at levere høj kvalitet i dit arbejde. Du er fleksibel og god til at prioritere dine opgaver og er derfor i stand til også at gribe de opgaver, der pludselig opstår. Det vil blive værdsat, at du har begge ben på jorden og får tingene til at ske – også selvom det ikke står i jobbeskrivelsen.
Samtidig er du udadvendt og serviceminded og trives i en stilling, hvor der til tider er meget travlt, og hvor du har ansvaret for mange forskellige administrative opgaver. Disse opgaver stiller krav til både din omhyggelighed og din evne til at få tingene fra hånden. Kort sagt er det dit ansvar, at kunden altid føler sig godt behandlet og får en god løsning.
Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med ordrebehandling og serviceret kunder i en international virksomhed.
Uddannelser:
Vi har ingen specielle krav til din uddannelsesmæssig baggrund.
Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale, og kan du begå dig på tysk, fransk eller spansk, er det en fordel. Det forventes desuden, at du er en erfaren IT-bruger.
Virksomhedsbeskrivelse:
Lopolight er en danskejet virksomhed, som designer og fremstiller LED-navigationslys, kontrol- og overvågningssystemer samt andre funktionelle lys til brug på yachts, superyachts, flådefartøjer, arbejdsbåde og andre kommercielle fartøjer. Virksomhedens vision er at øge sikkerheden ombord på verdens skibe og minimere kollisionsrisikoen ved at tilbyde markedets bedste og sikreste navigationslys.
For at virkeliggøre denne vision har Lopolight samlet det bedste team af medarbejdere, som består af 30 dedikerede personer. De bidrager alle med noget unikt til den ambitiøse vækstplan, der er ved at blive effektueret. Virksomheden er derfor inde i en rivende udvikling, hvor man forventer at fordoble produktionen i løbet af en kort årrække.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf. +45 43434060.
Arbejdssted:
Humlebæk
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Kundeservice
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.