EJENDOMSADMINISTRATOR (Besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du kommer til at sidde med ansvaret for egne ejendomme/foreninger

Stillingsbeskrivelse:
Som en del af et meget dedikeret team, kommer du til at sidde med ansvaret for diverse opgaver i relation til administration af din egen portefølje af foreninger og/eller udlejningsejendomme.

Du får en alsidig og spændende stilling, hvor du arbejder med hele paletten inden for ejendomsadministration samtidig med, at du forventes at fokusere på nærværende, personlig og lydhør rådgivning.

Du kommer til at kende dine kunders behov, interesser og fremtidsplaner så godt, at du givetvis også vil fungere som sparringspartner for bestyrelser og ejendomsejere på sigt.

Din funktion er udadvendt, da du er i dialog med ejere, lejere, andelshavere, kunder og diverse leverandører i det daglige. Samtidig forventes det, at du kan fordybe dig, når du sidder med udarbejdelse af vand- og varmeregnskaber, betaling af kreditorer, udfærdigelse af restancelister m.v.

I det daglige refererer du til administrationschefen, som du sparrer med, ligesom du også kan sparre med dine meget engagerede kollegaer, der gerne deler ud af deres erfaringer. Som en del af en mindre virksomhed, vil du opleve hurtige beslutningsprocesser og et godt samspil, hvor alle tager ansvar for hinanden og de fælles opgaver, der skal løses.

Du får mulighed for at blive en del af en moderne virksomhed, hvor man prioriterer Work Life balance med en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer.

Du vil få god mulighed for at afspadsere de timer, som du har lagt i det travle forår, på et andet tidspunkt.

Du tilbydes:
At blive en del af et mindre firma med en flad struktur, hvor der ikke er langt fra den gode idé til virkelighed og implementering.

Virksomheden har til huse 5-10 minutters gang fra Roskilde Station i det kendte shopping- og indkøbscenter Ro’s Torv.

I virksomheden hersker et stærkt kollegialt fællesskab, hvor man bakker hinanden op og formår at holde en høj grad af faglighed, mens man har det hyggeligt sammen.

Der vil være mulighed for at deltage i en fælles madordning.

Du vil få mulighed for lidt hjemmearbejde ca. 3-4 gange om måneden.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du forventes at være meget udadvendt, da du er i løbende dialog med mange forskellige interessenter.

Samtidig skal du være god til tal og i stand til at fordybe dig.

Du er en god holdspiller, der også kan arbejde meget selvstændigt.

Du tager ansvar for dine opgaver og sætter en ære i at yde en god service.

Erhvervserfaring:
Vi forventer, at du har god erfaring med ejendomsadministration fra nuværende eller tidligere ansættelse.

Uddannelser:
Det vil være en stor fordel, hvis du er i gang med eller har afsluttet den 3-årige diplomuddannelse Ejendomsadministrator EA, men vi er også åbne over for andre uddannelsesmæssige indgangsvinkler til stillingen.

Alternativt kan du komme fra advokat- eller ejendomsmæglerbranchen, hvor du har haft lignende opgaver og berøringsflader.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk i skrift og tale på et højt niveau, og du kan begå dig på engelsk.

Det er en fordel, hvis du har arbejdet med Unik Bolig 4 og MS Office pakken.

Virksomhedsbeskrivelse:
Real Administration A/S er et veldrevet og seriøst administrationsfirma, som ønsker at blive opfattet som en fleksibel, troværdig og tryg samarbejdspartner, der har stort fokus på kundetilfredshed, og som ikke går på kompromis med det høje kvalitetsniveau i deres rådgivning og i den daglige administration.

Virksomheden, som har til huse i dejlige lokaler i Roskilde, har i dag 11 dedikerede medarbejdere, der sammen administrerer ca. 140 andelsbolig- ejerlejligheds- og udlejningsejendomme med i alt ca. 4.000 enheder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilparters på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Sjælland

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

EJENDOMSADMINISTRATOR/179522

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.