PRODUCT SUPPORT MANAGER/PRODUCT SPECIALIST (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Ønsker du at være en del af en spændende rejse, kan denne stilling være interessant for dig!

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til teamlederen for kundesupport bliver du en del af et supportteam, der yder 3 level support og fungerer som et vigtigt forbindelsesled mellem R&D og de regionale Field Support Engineers.

I forbindelse med komplekse tekniske problemer arbejder du tæt sammen med Business Unit Engineering og R&D teams.

Dine primære fokusområder vil være:

At yde support i hele produktets livscyklus og dermed understøtte præ- og efterproduktion.

Du supporter i forbindelse med problemløsning og deltager i produktudviklingsaktiviteter samt ved udarbejdelse af protokoller og rapporter.

Du sikrer at produktlinjens driftspolitikker, procedurer, arbejdsgange og rapporteringsformater etableres og vedligeholdes.

Du er medvirkende til at forbedre produktsupportprocesser via den feedback, som du modtager fra kunder. En indsigt som videregives til produktlinjecheferne.

Du bidrager til hele tiden at være med til at skabe forbedringer i relation til produktdesign, pålidelighed, vedligeholdelsesproblemer m.v.

Resultaterne måles ved at reducere omkostningerne, forbedre cyklustider, øge salget/bruttoudførslen og forbedre kvaliteten til kunderne.

I relation til din håndtering af kunder, står du for den løbende interne og eksterne kommunikation i relation til produktopdateringer og for at udarbejde og opdatere reservedelslister.

Du fungerer som regional produktspecialist for alle supportproblemer, som ikke kan blive løst af de regionale first and second level support teams.

Du administrerer og identificerer de grundlæggende årsager og planlægger og udfører løsninger i forbindelse med tekniske problemer hos kunderne. Og sikrer i den forbindelse at de nødvendige reservedele er tilgængelige.

Samarbejder med salg omkring registrering af opnåelse af diverse KPI'er i relation til kundebesøg, træningssessioner, markedsproblemer, udstyrsproblemer m.v.

Du skal forvente, at stillingen indebærer cirka 40 rejsedage om året.

Du tilbydes:
At arbejde i et innovativt miljø med meget dygtige kolleger.

Samtidig får du et meget alsidigt og udfordrende job i en dynamisk og international arbejdskultur med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en selvstændig arbejdende person med et højt serviceniveau.

Du forventes at være selvhjulpen, men vil naturligvis have god mulighed for at sparre med dine dygtige kolleger dagligt.

Du er analytisk og teknisk velfunderet og besidder derfor gode problemløsningsevner

En proaktiv, resultatorienteret, selvmotiverende, men også detaljeorienteret person vil passe godt ind i stillingen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring med service, support og vedligeholdelse af teknisk udstyr.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med 3D-udstyr og processer.

Uddannelser:
Du har en teknisk baggrund som tekniker, ingeniør eller lignende.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker engelsk og gerne dansk både skriftligt og mundtligt på forhandlingsniveau.

Du er en erfaren bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Stratasys Powder Production ApS er ejet af Stratasys, som er den globale leder inden for 3D-print og additive løsninger, materialer og services.

Virksomheden blev etableret i 2018 af Xaar PLC i Cambridge (GB) for at imødekomme det hurtigt voksende marked for industrielle 3D-printerløsninger.

I dag fokuserer virksomheden 100% på produktudvikling, design og fremstilling af 3D-printere.

I Danmark har virksomheden et unikt internationalt team af højt kvalificerede medarbejdere fra forskellige lande, der er beskæftiget indenfor R&D, validering, produktion og kundesupport. Virksomheden er blandt de bedste inden for sit felt og formår derfor at tiltrække og udvikle dygtige medarbejdere.

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med denne stilling, bedes du kontakte Profilpartners på telefonnummer 43434060.

Arbejdssted:
København SV

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

PRODUCT SUPPORT MANAGER/PRODUCT SPECIALIST 177422

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.