REGNSKABSANSVARLIG (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du får ansvaret for alt inden for økonomi og regnskab for 1-3 salgsselskaber

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til regnskabschefen kommer du til at arbejde meget selvstændigt i en alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med ansvaret for alt inden for økonomi for flere salgsselskaber. Des flere selskaber, du kan kapere at sidde med, des flere vil du få.

Du får derfor en meget alsidig hverdag, hvor du kommer til at beskæftige dig med et bredt spekter af opgaver inden for økonomi og regnskab, og hvor du vil have god mulighed for daglig sparring med regnskabschefen, som har været i ansat i virksomheden i en længere årrække. Det forventes dog, at du kan lide og er i stand til at arbejde meget selvstændigt med dine opgaver.

Du kommer til at arbejde med debitor- og kreditorstyring, finansafstemninger, indberetninger til det offentlige, fortoldning, scanning/håndtering af leverandørfakturaer og meget mere. Du forventes at være i stand til at håndterer momsafregninger samt udarbejdelse af månedsregnskaber og du bidrager aktivet, når regnskaberne skal klargøres til revisor ved årsskiftet.

Da du bliver ansat i en mindre virksomhed med korte beslutningsprocesser, har du god mulighed for at blive involveret i mange forskellige opgaver.

Du bliver en del af et meget motiveret team på 6 personer, som i dag er tilknyttet administrationen. Du kommer således til både at arbejde meget selvstændigt med dine opgaver, men du fungerer samtidig også fint som en del af en mindre gruppe.

Du får altså en stilling med mange faglige udfordringer, som i høj grad vil blive tilpasset dine evner og kompetencer.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling, hvor du får lige så mange forskellige opgaver, som du kan kapere.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er omhyggelig og har godt styr på dine ting. Samtidig besidder du et godt overblik og er ikke bange for at tage et ansvar.

Du besidder et godt drive, er selvstændigt arbejdende og initiativtagende, hvilket er medvirkende til, at du både får dine opgaver løst og er i stand til at bidrage til forbedring og udviklingen af systemer og arbejdsrutiner.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for et eller flere selskaber og således arbejdet med diverse opgaver inden for økonomi og regnskab.

Uddannelser:
Du har givetvis en regnskabsmæssig uddannelse.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Derudover forventes det, at du har et godt kendskab til IT generelt og Excel og Navision specielt.

Virksomhedsbeskrivelse:
TOBIDAN-BREMSOMAT A/S er grundlagt den 15. februar 1993, og virksomhedens speciale er salg af komponenter til busser, lastbiler, påhængsvogne og trailere. Som en af de største distributører i Norden er Tobidan-Bremsomat med en stab af kompetente medarbejdere klar til at servicere deres kunder med en bred pallette af reservedele og tilbehør til busser, lastbiler, trailer m.v.

Koncernens hovedkontor ligger i Køge syd for København, og virksomheden har også en afdeling i Aarhus. Regnskabsafdelingen i Danmark står for alt de regnskabsmæssige for det finske, svenske, norske og det Litauiske salgsselskab.

Der er 19 medarbejdere tilknyttet salgsselskabet i Danmark.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: +45 43434060.

Arbejdssted:
Køge

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Regnskabsansvarlig/167723

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.