PA - som kommer til at fungere som direktørens højre hånd

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du forventes at være superbruger i Excel og meget initiativtagende og selvstændigt arbejdende

Stillingsbeskrivelse:
I din funktion som personlig assistent for den administrerende direktør kommer du til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver. Stillingen tilbyder rige muligheder for personlig udvikling og overtagelse af ansvar for mange spændende og diversificerede opgaver, der ofte både kræver talflair, analytisk sans og gode kommunikationsevner.

Du får bl.a. følgende ansvarsområder:

- Rapportering til moderselskabet i Japan. Du forventes at have godt styr på virksomhedens ERP system (Navision), som du trækker data ud fra, når der skal laves budgetter og måneds- og kvartalsrapporter for salg og omsætning på de mange forskellige produktområder. Du kommer både til at udarbejde rapporter for salgskontoret i Danmark og for de 4 datterselskaber, som er underlagt den danske ledelse.

- Korrespondance til nye og eksisterende leverandører og interessenter i udlandet. Du er i den forbindelse også åben for at overtage en korrespondance og f.eks. arbejde videre med den på baggrund af noter.

- Prislister

- Tovholder på det nyligt indkøbte MS CRM system, som skal implementeres i organisationen.

- Koordinering og udarbejdelse af artikler til intranettet samt nyhedsbreve og produktintroduktioner til kunder og forhandlere.

- Forberedelse til bestyrelsesmøder og årlig generalforsamling.

- PowerPoint præsentationer for både direktøren og salgschefen, korrekturlæsning m.v. er også nogle af de mange opgaver, som du kommer til at arbejde med.

- Er det koordinerende led i forbindelse med kalenderstyring, rejsebestillinger, fly- og hotelbooking, mødeplanlægning m.v. Det forventes, at du selv er i stand til at planlægge din tid og dit arbejde, samt at du er selvigangsættende på alle måder.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med gode muligheder for at byde ind på meget forskellige typer opgaver i en højteknologisk virksomhed i god udvikling.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en udadvendt og meget omhyggelig person, der har godt styr på dine ting. Du har flair for selv at tage initiativ samt at gribe de bolde, som bliver kastet op. Samtidig er du god til at samle trådene og få sat struktur på tingene.

En selvstændigt arbejdende person, der tør tage et ansvar, og som samtidig er god til at træffe selvstændige beslutninger og igangsætte ting, vil trives fint i stillingen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling i en international virksomhed, hvor du i funktionen som PA for den øverste ledelse har beskæftiget dig med mange forskellige typer opgaver.

Uddannelser:
Vi er meget åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i engelsk og dansk i både skrift og tale og er en meget erfaren bruger af MS Office pakken herunder Excel, som du kommer til at arbejde meget med.

Virksomhedsbeskrivelse:
Med hovedfokus på navigation, kommunikation og fiskesøgning har FURUNO opbygget en unik - og markedets mest omfattende - produktportefølje.

FURUNO DANMARK A/S (FDK) er et 100% ejet datterselskab af FURUNO ELECTRIC CO., LTD med hovedsæde i Hvidovre ved København. I Danmark har FDK afdelinger i Esbjerg, Aarhus og i Skagen og beskæftiger i alt ca. 60 medarbejdere fordelt på en række maritime og meteorologiske fagområder, der sikrer at FDK kan imødekomme enhver opgave fra projektering til levering og installation samt service og drift af avancerede maritime- og meteorologiske løsninger. Tillige udvikler og gennemfører FDK kurser og uddannelse af navigatører og teknikere i egne undervisningsfaciliteter samt i ’live mission’ simulatorer.

I tillæg til egne kontorer og træningsfaciliteter har FDK et omfattende salgs- og distributionsnetværk med mere end 40 lokale forhandlere. FDK har datterselskaber i Sverige, Polen og Rusland samt tilknyttede forhandlere og servicecentre i det meste af Østeuropa og i det Nordatlantiske område.

Det er virksomhedens klare målsætning at være på forkant med de seneste teknologiske landvindinger indenfor navigations-, fiskesøgnings- og kommunikationsudstyr samt udvikle og tilbyde professionel maritim undervisning af navigatører og teknikere. Hos FURUNO sætter man en ære i at levere udstyr og uddannelser, der ikke blot lever op til myndighedskrav, men også medvirker til at forbedre skibenes effektivitet og sikkerhed til søs.

Arbejdssted:
Hvidovre

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

PA/162117

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.