REGNSKABSANSVARLIG til en meget selvstændig stilling i dansk virksomhed med udenlandske ejere
Du bliver en del af en mindre men meget dedikeret organisation
Stillingsbeskrivelse:
Har du styr på regnskaber, elsker du at få tallene til at stemme, og vil du gerne være en del af en mindre virksomhed med stor international gennemslagskraft, så er det måske dig, vi leder efter!
Du får en meget selvstændig stilling, hvor du får ansvaret for alt vedrørende økonomi og regnskab i en velfungerende dansk virksomhed i vækst, som er ejet af en stor international koncern. I det daglige vil du derfor komme til at arbejde tæt sammen med både den danske ledelse og koncernens finansafdeling i Italien.
Din rolle vil spænde bredt – fra bogføring og regnskabsafslutning til momsindberetning, lønkørsler og bankbetalinger. Du står for den daglige bogføring og afstemninger, vedligeholder anlægskartoteket og håndterer både kreditor- og debitorstyring, herunder også den løbende fakturering og opfølgning på betalinger. Du sikrer, at økonomiske indberetninger sker korrekt og til tiden – både til relevante danske myndigheder og til moderselskabet. Med din indsigt i regnskabslovgivning og transfer pricing bidrager du til overholdelse af gældende regler og sikrer korrekt rapportering til moderselskabet.
Udarbejdelsen af måneds- og årsregnskaber samt budgetplanlægning varetager du i tæt samarbejde med den administrerende direktør. Du står også for udarbejdelse af diverse analyser i Excel.
Da direktøren ikke er fysisk til stede mange af ugens dage, forventes det, at du er i stand til at arbejde meget selvstændigt med dine opgaver.
Du tilbydes:
Et attraktivt job, hvor du med dine kompetencer og erfaringer får mulighed for at få stor indflydelse på at forme dit eget job. Du bliver en del af et stærkt team på i alt 18 medarbejdere, der arbejder tæt sammen om at lykkes med virksomhedens mål. Virksomheden har et stort kundefokus, hvor kvalitet og opfølgning er bærende elementer i hverdagen.
Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensions- og bonusordning.
Egenskaber:
Du er en detaljeorienteret og struktureret person, der arbejder selvstændigt og proaktivt, men som også trives i samarbejdet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
Du tager ansvar for dit arbejde, går op i kvalitet og ser muligheder for at bidrage til optimering af processer og udvikling af økonomifunktionen.
Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet meget selvstændigt med diverse opgaver inden for økonomi og regnskab. Du har derfor en god forståelse for transfer pricing og et solidt kendskab til dansk moms- og skattelovgivning.
Uddannelser:
Vi forestiller os, at du har en grundlæggende relevant uddannelse som kontorassistent med speciale i økonomi, som finansøkonom eller en tilsvarende baggrund.
Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale, og du arbejder hjemmevant i Excel og økonomisystemer. Har du erfaring med SAP, er det en fordel.
Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde, der indtil videre ønsker at være anonym, er en veletableret virksomhed med en klar strategi for fremtiden. Der er tale om en arbejdsplads med et godt sammenhold, høj faglighed og fokus på både medarbejder- og forretningsudvikling.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.
Arbejdssted:
København Syd
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.