LOGISTIK- OG INDKØBSKOORDINATOR

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Til at beskæftige sig med mange forskellige opgaver indenfor logistik og indkøb

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Engineering and Manufacturing Manageren kommer du til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver indenfor logistik, men også indkøb i denne alsidige stilling, som er nyoprettet. Dit fokusområde er logistik omkring printere, komponenter, forbrugsmaterialer, reservedele og tilbehør. Du vil være en central spiller i forbindelse med etablering og vedligeholdelse af forecast til leverandører.

Du får en meget bred kontaktflade til funktioner i moderselskabet, til diverse underleverandører og ikke mindst til kontrakt producenten, som virksomheden også leverer udvalgte dele og udstyr til. Du står i den forbindelse for løbende planlægning, bestilling og koordinering af printere, reservedele og forbrugsmaterialer, og for disponeringen af udvalgte nøgle komponenter. De årlige indkøbsaftaler indgår du i samarbejde med nære kolleger.

I det daglige vil du arbejde tæt sammen med kolleger indenfor Program Management, Product Support og Engineering. Internt i organisationen i Danmark kommer du til at arbejde på tværs af alle afdelinger, i det du skal "lære dem" at gøre brug af dine kompetencer både i forbindelse med bestilling af eksisterende og nye dele og reservedele og ved opfølgning på reklamationer, leverandører, transporter o. Lign.

Der er lige implementeret nyt ERP system, som står klar til brug. En af dine første opgaver bliver derfor, at sikre at alle stamdata, at nye produkter og leverandører bliver oprettet samt, at diverse data løbende bliver vedligeholdt. Det er Program Manageren, som har stået for implementeringen af det nye ERP system, som er det samme som i moderselskabet. Det vil derfor være i tæt samarbejde med denne, at du får implementeret eventuelle systemmæssige tilpasninger.

Du står for kontakten til transportører i både ind- og udland. Kendskab til formalia i denne forbindelse er derfor en fordel - uden at være et krav.

Du tilbydes:
En unik mulighed for at være med på en spændende rejse i en dynamisk udviklingsvirksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få stor indflydelse på din egen stilling og de arbejdsopgaver, som du kommer til at beskæftige dig med.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer din kvalifikationer.

Egenskaber:
Du arbejder struktureret, har styr på dine ting, er analytisk stærk og har let ved at danne dig et godt overblik. Du er engageret og i stand til at motivere dig selv, og du er vant til at have mange bolde i luften på samme tid.

Du arbejder gerne på tværs i organisationen og sætter en ære i altid at levere et højt serviceniveau.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med logistik og indkøb og gerne i en teknisk virksomhed.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men har du læst nogle fag indenfor logistik/indkøb eller lignende er det naturligvis en fordel.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i engelsk og gerne dansk i skrift og tale, og du er vant til at arbejde med IT herunder specielt Excel og ERP systemer.

Har du kendskab til ERP systemet Epicor, er det en fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
XAAR3D, som i dag ejes af Xaar PLC (55%) og Stratasys (45%), er en spændende virksomhed, der har udviklet og fremstillet et højteknologiske produkt til 3D print med en teknologi, som i 2003 blev opfundet og beskrevet af Neil Hopkinson. Teknologien bliver kaldt High Speed Sintering (HSS), hvor printhoveder blev brugt til at printe med infrarød-absorberende farve på pulvermateriale.

I 2018 blev XAAR3D udskilt fra moderselskabet i Cambridge, England, og stiftet som selvstændigt selskab for at omfavne det hastigt voksende marked for industrielle 3D-printere.

I dag består virksomheden af et unikt sammensat team af dedikerede medarbejdere med stor erfaring indenfor 3D print. Den danske afdeling XAAR3D ApS har ansvaret for produktudvikling, validering, produktion og product support.

Man har bibeholdt sin dynamiske og dedikerede startup kultur med højt til loftet og korte beslutningsprocesser. Virksomheden er blandt de bedste indenfor sit felt og ønsker fortsat at tiltrække og udvikle de dygtigste medarbejdere.

Ønsker du at blive en del af denne spændende rejse, så kunne denne stilling være interessant for dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
København SV

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Logistik- og indkøbskoordinator/159420

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.