ORDREBEHANDLER / SALGSSUPPORTER med interesse for teknik
Du bliver en del af et mindre team i en teknisk virksomhed i rivende udvikling
Stillingsbeskrivelse:
Med reference til en teamleder, som har været i virksomheden i mange år, får du en meget central rolle som en del af virksomhedens interne supportteam. Teamet har ansvaret for at supportere de mange kunder, som henvender sig pr. mail eller telefonisk for at bestille varer og/eller få rådgivning om produkterne.
Da det drejer sig om pumpeløsninger og dermed tekniske komponenter og løsninger, vil det være en fordel, hvis du har flair for teknik og lyst til at sætte dig ind i de forskellige tekniske løsninger, som tilbydes kunderne. Du vil få en grundig introduktion til jobbet og opnå et godt kendskab gennem dine kollegaer, som du sidder sammen med.
Cirka halvdelen af din dag vil gå med tilbudsgivning og ordrebehandling. Du håndterer kunden fra det øjeblik, vedkommende ringer ind, til varen bliver leveret, og du er derfor ansvarlig for hele ordreprocessen. Når et tilbud bliver til en ordre, tager du dialogen med leverandører i udlandet om priser, leveringsbetingelser m.v. Til sidst informerer du kunden om, hvornår varen bliver leveret, og følger naturligvis op på leverancerne.
Alt registreres i virksomhedens ERP-system, som derfor altid er opdateret og ajourført. Teamet er ansvarlig for samtlige reservedele og håndterer alle ordrer i virksomheden, indtaster ordrer og følger op på tilbud m.v.
Du får derfor en bred kontaktflade – både internt i virksomheden med dine tre kollegaer i supportteamet og sælgerne i marken, og eksternt med leverandører, eksportører og andre interessenter.
Microsoft Dynamics 365 skal implementeres inden for den nærmeste fremtid, og det vil derfor være en stor fordel, hvis du har erfaring med dette system, så du kan være med til at oplære dine kollegaer.
Du tilbydes:
Du bliver en del af en teknisk stærk virksomhed i vækst, hvor kvalitet og kundeservice er i højsædet. Du får en central rolle med ansvar og variation i hverdagen og bliver en vigtig del af et erfarent og velfungerende team.
Her tilbydes du grundig oplæring, sparring med engagerede kolleger og en bred kontaktflade – både internt og eksternt – samt mulighed for at arbejde selvstændigt med teknisk rådgivning og ordrebehandling. Alt sammen i et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet og fokus på trivsel. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage.
Løn:
Du tilbydes god løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.
Egenskaber:
Du er en serviceminded, udadvendt og engageret person, der er vant til at yde dine kunder god service. Du er god til at prioritere dine opgaver og arbejder godt – både selvstændigt og i teams – og så har du humor.
Erhvervserfaring:
Du må gerne have solid erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du har arbejdet som ordrebehandler, intern sælger eller noget lignende i en teknisk virksomhed.
Uddannelser:
Der stilles ikke specielle krav til din uddannelse, så længe du har teknisk flair.
Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk, både skriftligt og mundtligt, og du er god til engelsk. Da virksomheden inden for den nærmeste fremtid skal implementere Microsoft Dynamics 365, er det en stor fordel, hvis du har kendskab til programmet.
Virksomhedsbeskrivelse:
AxFlow er Europas største udbyder af flowtekniske komponenter til procesindustrien. AxFlow-gruppen opererer inden for brancher, hvor processer og pumpeløsninger altid skal fungere, og hvor driftsstop er dyre og uacceptable.
Det danske selskab er et 100 % ejet datterselskab i den europæiske AxFlow-gruppe, som er repræsenteret med egne selskaber i 20 europæiske lande. AxFlow-gruppen er Europas førende leverandør af flowtekniske komponenter såsom pumper, filtre, UV-udstyr, omrørere, vakuumpumper, blæsere og kompressorer.
Markedspositionen bibeholdes ved konstant at tilbyde kunderne kvalitetsprodukter kombineret med en høj grad af service. Virksomhedens klare ambition er at yde sit bedste for nuværende og kommende kunder med henblik på et langsigtet og stabilt samarbejde, hvor AxFlow bidrager positivt til at forbedre kundernes processer.
AxFlow i Danmark har kontor i både Jylland og på Sjælland, hvor der i alt er 25 medarbejdere tilknyttet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43 43 40 60.
Arbejdssted:
Smørum
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
Ordrebehandler/intern sælger/1583
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.