INDKØBS- OG LOGISTIKANSVARLIG

Med flair for IT og god erfaring med indkøb af tekniske produkter/løsninger

Stillingsbeskrivelse:
Du tilbydes en alsidig og spændende stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Da stillingen er nyoprettet, vil du have gode muligheder for at få stor indflydelse på den rolle i indkøbs- og logistikfunktionen skal have i fremtiden.

Du refererer til økonomichefen, men kommer i det daglige til at arbejde tæt sammen med den lageransvarlige, virksomhedens projektledere, teknikere og bogholderiet. Du kommer desuden i høj grad til at samarbejde med underleverandører, da du skal håndtere det daglige operationelle samarbejde med de leverandører, som virksomheden samarbejder med.

Du får ansvaret for at udvælge de rette leverandører og dermed sikre konkurrencedygtige indkøbspriser og konditioner, ligesom du står for reklamationsbehandling og forhandling af de årlige kontrakter med udvalgte leverandører.

I det daglige kommer du blandt andet til at beskæftige dig med nedenstående opgaver:

- indkøb/disponering
- leverandørkontakt, registrering og evaluering, for derved løbende at tilsikre at kvalitets- og leveringssikkerhedsmål overholdes
- reklamationer
- opfølgning på leverancer
- vedligeholdelse af stamdata
- overvågning og opdatering af priser m.v.

Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporteringssystemer samt statistikker.

Du får en central rolle som tovholder på opgraderingen af virksomhedens ERP system (SAP), som lige er igangsat i Danmark. Kollegaer i andre lande har implementeret SAP sidste år, hvorfor der altid vil være nogle til at supportere dig.

Generelt forventes du at få en aktiv rolle i at få eksisterende arbejdsprocedurer og processer gjort mere strømlinet i takt med at ERP systemets mange funktioner implementeres.

Du får således en meget alsidig stilling med en bred kontaktflade både internt og eksternt i en stilling, som du i høj grad selv kan være med til at forme.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for mange spændende opgaver, og hvor du vil få stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit eget arbejde, ligesom du hurtigt vil kunne være med til at gøre en forskel.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person. Du har gode analytiske evner og arbejder struktureret. Samtidig har du et godt overblik og er i stand til at håndtere mange bolde i luften på én gang, uden at miste overblikket.

Du besidder gode samarbejdsevner på tværs af organisationen og er samtidig både vedholdende, selvstændig og initiativtagende.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du har minimum 5 års erfaring fra lignende stilling, hvor du både har siddet med indkøb af tekniske komponenter og/eller i en projektorienteret virksomhed.

Uddannelser:
Det forventes at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker engelsk i skrift og tale, og er god til IT. Du er dygtig bruger af Excel og erfaring med SAP og gerne implementering af SAP, ville være en meget stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er beskæftiget indenfor salg, installation og drift af avancerede tekniske løsninger.

Selskabet er indenfor sin branche markedsledende på det danske marked.

Arbejdssted:
Fyn / Odense

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Indkøbs- og logistikansvarlig/139320

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.