INTERN KEY ACCOUNT MANAGER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der får ansvaret for at yde en perfekt service til de helt store kunder

Stillingsbeskrivelse:
Opgaverne i denne nyoprettede stilling er en kombination af kundeservice på højt niveau, styring af projekter og varetagelse af diverse administrative opgaver.

Du forventes derfor både at besidde et godt overblik, kunne levere et højt serviceniveau samt besidde en god erfaring og viden inden for indkøb/disponering og logistik.

Du arbejder tæt sammen med virksomhedens eksterne salgsansvarlige, idet du overtager ansvaret for at servicere virksomhedens største kunder, umiddelbart efter at kunden er kommet i hus.

Den eksterne får derefter det overordnede kundeansvar medens, du har den daglige korrespondance og dialog. Det bliver kort sagt dit ansvar at sikre, at dine kunder altid oplever, at de får en sublim service, når de henvender sig til virksomheden.

Du er den primære kontaktperson internt, som kunden altid kommer til både i forbindelse med eksisterende projekter og nye, som skal igangsættes. Styring af projekter kommer til at optage meget af din tid.

Du har den løbende dialogen med kunden og sikrer, at indkøb og logistik i forbindelse med de enkelte projekter bare spiller. Du er i løbende dialog med diverse underleverandører, idet du er ansvarlig for at varer bestilles og leveres på rette tid og sted.

Du sikrer, at det aftalte bliver overholdt og vil derfor være i løbende korrespondance og dialog med kunden omkring opgaver inden for logistik og indkøb generelt og forecasts, bufferlagre m.v. specielt.

Du er medvirkende til at sikre, at ordren tastes i systemet, og at alle stamdata løbende bliver vedligeholdt. Disponering af varerne samt den daglige opfølgning for at sikre rettidige leverancer fra leverandører og distributører vil også være et område, som ligger på dit bord.

Dit fokus på den gode kundeservice bevirker, at du hele tiden holder kunden opdateret om selv den mindste detalje af relevans. Har du erfaring med licitationer er det en fordel.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en spændende virksomhed i god udvikling og med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en meget serviceminded, analytisk og omhyggelig person, der er god til at danne overblik og styre projekter.

Du er selvmotiverende og initiativrig og er i stand til at arbejde meget selvstændigt. Samtidig er du altid parat til at give dine kollegaer en hjælpende hånd.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for at servicere store kunder. Det forventes, at du har god erfaring med både logistik og indkøb og gerne af tekniske løsninger.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Det kunne måske være en fordel, hvis du har en baggrund som speditør.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og kan du begå dig på tysk, er det en stor fordel.

Du har været vant til at bruge IT i dit daglige arbejde og er velbevandret i ERP systemer og Excel.

Virksomhedsbeskrivelse:
6X International er en danskejet virksomhed, der igennem de sidste 17 år har været en betydende rådgiver og distributør af højkvalitets fiberoptiske og RF produkter, samt kundespecifikke løsninger til det danske marked.

Virksomheden opererer inden for Telecom, FTTH-industrien og har i de sidste år haft stigende fokus på LAN og Datacom-industrien.

Virksomheden, der i dag har ca. 13 medarbejdere, har planer om at ekspandere kraftigt i fremtiden, og har for kort tid siden åbnet et tysk datterselskab i Kiel.

Har du spørgsmål til stillinger, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Nivå

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Projektleder med Key Account - ansvar/131520

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.