SALES ADMINSTRATOR - Besat

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Til blækspruttestilling med mange forskelligartede opgaver

Stillingsbeskrivelse:
Efter en grundig indføring i de forskelligartede opgaver, som bliver varetaget fra hovedkontoret/lagret i Danmark, får du en alsidig stilling, hvor du arbejder tæt sammen med Office Manageren, om at få løst de mange opgaver, som løbende kommer ind.

Det vil være opgaver som varetagelse af den daglige mail korrespondance, fakturering, kreditorstyring, ordrebehandling herunder oprettelse og opdatering af ordrer, udfærdigelse af indkøbsordre samt andre administrative opgaver.

Ligesom det vil være dig, der står for udarbejdelse af indkaldelser og referater til møder.

Stillingen fordrer, at du er i stand til at arbejde meget selvstændig, og at du trives i dit eget selskab, da du fysisk kun sidder sammen med få kollegaer i Køge. Dog har du et tæt samarbejde med dine kollegaer i Århus og i det svenske moderselskab.

Den løbende arkivering og procedureopdateringer i systemet vil også være områder, som ligger på dit bord. Arten og omfanget af administrative opgaver, du kommer til at beskæftige dig med, afhænger i høj grad af din kapacitet og ikke mindst dine evner. Des flere opgaver du kan varetage, des flere vil du få.

Du tilbydes:
En meget alsidig og selvstændig stilling, hvor du vil få god mulighed for at være med til at få løst de mange forskelligartede opgaver og få skabt struktur.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er et struktureret menneske, der har styr på dine ting, og som sætter en ære i at lavet et godt stykke arbejde.

Du forventes at være fleksibel og omstillingsparat, da man aldrig ved, hvad dagen bringer. Endvidere er du videbegærlig og trives med mange forskellige typer opgaver i en travl hverdag med mange bolde i luften på samme tid.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med mange forskellige opgaver. Det vil være en stor fordel, hvis du også har været vant til at skulle formulere dig skriftligt på både dansk og engelsk.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund men erfaring eller kendskab til administrative opgaver i en teknisk virksomhed.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale, og er du ydermere dygtig til at formulere dig skriftligt, vil det være en stor fordel. Det forventes, at du er en erfaren bruger af IT systemer. Har du kendskab til Oracle JD Edvards, er det en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Nynas is a different kind of oil company – The company want to use oil, not burn it. With around 1000 employees, production facilities in Europe and South America as well as offices in over 30 countries, Nynas is dedicated to researching, producing and supplying specialty naphthenic oils and bitumen for a growing global market. Together with their customers, they have the know-how to find new applications and meet new challenges that can help shape society. Nynas take oil further to bring value to customers and the world we live in.
Our bitumen products are mainly used as a binding agent in asphalt.

Arbejdssted:
Køge

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Sales Administrator/125420

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.