REGNSKABS- OG ADMINISTRATIONSANSVARLIG

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Søges til nyoprettet stilling, som du selv kan være med til at præge

Stillingsbeskrivelse:
Du får ansvaret for alle opgaver med relation til økonomi og regnskab samt ansvaret for en lang række administrative opgaver hos Astma-Allergi Danmark, som er en demokratisk medlemsbaseret patientforening, som er en værdibaseret organisation, som arbejder for, at de ca. 1,5 mio. danskere, der er berørt af astma, allergi, høfeber og eksem, får en bedre hverdag.

Du bliver en del af ledergruppen og I det daglige arbejder du tæt sammen med den adm. direktør. Du får derved god mulighed for at være med til at kunne præge foreningens udvikling både på den korte og den lange bane.

Du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver både de gængse opgaver inden for økonomi og regnskab men også budgettering og rapportering til ledelsen. Du tager selv initiativet til at få de daglige bogholderimæssige opgaver løst på en professionel måde ligesom,du forventes at være i stand til selvstændigt at opbygge diverse rapporteringssystemer, udarbejde månedsrapporter samt klargøre årsregnskabet til revisor.

Du står naturligt for den løbende optimering og strømlining af økonomifunktionen og for den løbende kontrol og vurdering af firmaets aktuelle finansposter, ligesom du er tovholder for den løbende effektivisering og udvikling af de administrative funktioner og processer.

Da du også får ansvaret for administrationen, vil du få ansvaret for diverse administrative opgaver indenfor HR samt få ansvaret for IT og digitalisering. Foreningen har for nyligt implementeret Navision, det er derfor en fordel, hvis du har et indgående kendskab til programmet. Til at hjælpe dig i dagligdagen, får du ledelsesansvaret for en administrativ medarbejder.

Der bliver løbende kørt et stort antal projekter, som du vil blive involveret i. Du får selv ansvaret for nogle af projekterne (IT, HR og digitalisering generelt), og er med til at styre de økonomiske aspekter i mange af de projekter, som dine kollegaer sidder med.

Stillingen er både meget udadvendt og dynamisk, idet du bliver firmaets kontaktperson til revisor, banker, forsikringsselskaber o. lign. og samtidig vil du få god mulighed for at præge dens indhold, da der er tale om en nyoprettet stilling.

Du tilbydes:
Frie rammer, samt en fantastisk mulighed for at være med til selv at sætte dit præg på din egen stilling samt være med til at videreudvikle en spændende forening i rivende udvikling.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer baseret på fast løn og god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Vi søger en selvmotiverende, engageret og dynamisk person med et godt humør og en bred regnskabsmæssig indsigt og kunnen. Du er en anerkendende og respektfuld holdspiller, der værdsætter en værdibaseret kultur med god plads til alle.

Du er i stand til at have mange bolde i luften på en gang og er samtidig omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med.

Du har flair for tal og it.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for en økonomifunktion gerne fra en politisk eller medlemsstyret organisation. Du har arbejdet meget med IT og har også været vant til at blive involveret i diverse forhandlinger.

Uddannelser:
Vi er meget åben overfor forskellige relevante uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du kan begå dig på engelsk og forventes at have et godt kendskab til Concorde C5, således at du kan være medvirkende til at videreudvikle systemet.

Virksomhedsbeskrivelse:
Astma-Allergi Danmark er en patientforening, som arbejder for, at alle berørt af astma, allergi, høfeber og eksem får en bedre hverdag. Astma-Allergi Danmark arbejder for et bedre liv for alle med astma og allergi, deres pårørende og dem, der brænder for sagen.

Dette gør foreningen blandt andet ved at:

• give råd og vejledning til mennesker berørt af astma, allergi, høfeber og eksem
• indsamle viden om, hvordan hverdagen ser ud for patienter og pårørende
• følge med i - og støtte - forskningen
• forebygge astma og allergi gennem formidling af viden
• sætte politisk fokus på området

I dag er omkring 1,5 millioner danskere berørt af astma, allergi eller en anden overfølsomhedssygdom, og tallet er stigende.

Som demokratisk, medlemsbaseret patientforening arbejder Astma-Allergi Danmark på at finde løsninger i fællesskab med foreningens medlemmer til gavn for alle med allergi, astma, høfeber og eksem.

Der sker blandt andet gennem aktiviteter, der knytter til projekter, kampagner og foreningens spydspidser: Rådgivning, pollen, allergimærket Den Blå Krans / Asthma Allergy Nordic.

Arbejdssted:
Roskilde

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Regnskabs- og adm. ansvarlig/124420

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.