TEKNISK RÅDGIVER/KOORDINATOR MED EL-TEKNISK BAGGRUND

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Alsidig stilling med stor kontaktflade til både kunder, montage- og bearbejdningsafdelingen samt til virksomhedens Field Sales Application Engineers m.fl.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig stilling med en bred kontaktflade, og du kommer til at fokusere på hele processen lige fra den tekniske rådgivning af kunderne, som ringer ind, til ordrebehandling og levering af den færdige løsning til kunderne.

En vigtig del af jobbet er support og rådgivning af kunderne omkring løsninger og muligheder inden for områderne opmærkning, rækkeklemmer, montagekasser og kombinationen af disse produkter. Du forventes i den forbindelse af være i stand til at udarbejde skitser, beregne bearbejdningstid, finde bruttopriser og leveringstider m.v. Du står også for support af dine eksterne kolleger, så de har det fornødne grundlag for prisafgivelser.

I forbindelse med kapacitetsplanlægning står du for den løbende oprettelse af nye bearbejdningsopgaver, som udarbejdes på baggrund af skitser eller tegninger. Du udarbejder prognoser for produktionsordrer (igangsættelse, sletning, fremskyndelse og udskydning af ordrer) og holder løbende både kunderne og de eksterne Field Sales Application Engineers opdaterede og sikrer, at leveringstiderne bliver overholdt.

Det forventes, at du tager dig af reklamationsbehandling og giver kunder telefonisk support på elementære printer/software problemer, udfører printerjobs på alle printere og laver elementær service på printere på virksomhedens in-house værksted.

Virksomheden lægger en stor indsats i løbende at forbedre og effektivisere diverse arbejdsrutiner og processer. Du skal derfor - sammen med dine kolleger - byde ind og finde effektive løsninger inden for produktionsplanlægning, der tilgodeser kundernes krav og forventninger, og i samarbejde med kundeservicechefen justere og forbedre alle processer og instruktioner inden for produktionen.

Rent organisatorisk er stillingen placeret i Customer Service på vores kontor på Avedøre Holme i Hvidovre, hvor du og dine kolleger sidder i et nyindrettet storrumskontor.

Du tilbydes:
En spændende stilling i en virksomhed, hvor ikke to dage er ens. Virksomheden stiller høje krav – men medarbejderne står også klar til at hjælpe og støtte hinanden, så alle har en god hverdag. Omgangstonen er uformel, og der er altid plads til et godt grin.

Derudover tilbyder virksomheden en massageordning, ligesom der altid er frisk frugt til rådighed. Der er et køkken – men ikke en kantineordning – hvor en gruppe kolleger er gået sammen om en frokostklub, og den er du naturligvis velkommen til at deltage i.

Løn:
Du får en løn, som modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Det er især vigtigt, at du som person kan arbejde struktureret. Du er derfor et ordensmenneske, der samtidig er effektivt arbejdende, selvkørende og god til at arbejde med og overholde skarpe deadlines.

Du er meget kundeorienteret og har gode samarbejdsevner. Samtidig er du en imødekommende og fleksibel person, der ikke er bange for at tage fat, både når det drejer sig om at servicere andre, og når de mere praktiske opgaver skal løses. Du forventes at være en meget selvkørende person, der er i stand til at motivere dig selv, og som besidder et godt drive og humør.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med industriteknik og gerne fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet både hands-on og administrativt.

Uddannelser:
Det forventes, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk.

Sprogkunder / EDB:
Du taler og skriver dansk og engelsk og er god til ERP, CRM, Excel og IT i almindelighed. Det vil endvidere være en stor fordel, hvis du har kendskab til SAP.

Virksomhedsbeskrivelse:
Phoenix Contact GmbH & Co. er repræsenteret i hele verden og er førende og innovative inden for elektroteknik. Virksomheden er repræsenteret bredt med over 60.000 produkter, der er resultatet af årtiers intensiv udvikling og konsekvent kundeorientering. Det er et velkonsolideret selskab med en virksomhedskultur, der altid har fokus på at løse sine opgaver professionelt og med et menneskeligt ansigt. I Danmark beskæftiger Phoenix Contact 26 medarbejdere på hovedkontoret i København og yderligere 10 på salgskontoret i Kolding. I København har virksomheden en salgsafdeling, en supportfunktion, en administration samt eget værksted til bearbejdning og montering. Lager- og logistikfunktion varetages af moderselskabet i Tyskland. Du kan læse mere om virksomheden på hjemmesiden: www.phoenixcontact.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Hvidovre

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Teknisk rådgiver/Koordinator med el-teknisk baggrund/124320

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.