TEKNISK SUPPORTER

Til teknisk vejledning og rådgivning af WILO’s tekniske produktsortiment

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde i en teknisk supportfunktion, hvor du yder teknisk hjælp og rådgivning til rådgivende ingeniører, teknikfirmaer og andre kunder med tekniske spørgsmål.

I tæt parløb med virksomhedens eksterne sælgere, udarbejder du tekniske projekter/tilbud og vejleder kunderne omkring virksomhedens produktsortiment og systemløsninger inden for effektive pumpesystemer og styringer. Du vil få en oplæring efter behov.

Du får med andre ord en stilling, hvor du kommer til at tale om tekniske løsninger og muligheder med Wilo´s tekniske sortiment. Du får hjælp af koncernens projektstyringsprogram samt deres unikke dimensioneringsprogram Select.

Du vil få support af vores kollegaer i andre lande samt produktansvarlige i koncernen. Du kommer til at arbejde med et af markedets bedste programmer inden for pumpesystemer, som leveres til kunder i den tekniske branche. Det er derfor vigtigt, at du har en bred teknisk viden og kan lide at tale tekniske løsninger med kunderne.

Du tilbydes:
Gode muligheder for at sætte præg på din egen og virksomhedens udvikling. Du kommer til at arbejde samme med gode kollegaer som sætter en ære i team samarbejdet og at det skal være rart at komme på arbejde.

Dertil kommer attraktive ansættelsesvilkår i henhold til dine kvalifikationer.

Løn:
Du får en god løn, som modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er en meget positiv, selvmotiverende og ansvarlig person, der er vant til at kunne tage selvstændige initiativer og yde en høj service. Du er derfor både god til at servicere og ikke mindst følge op.

Du er en struktureret og systematisk arbejdende person, der har styr på dine ting. Du er derfor også god til at prioritere dine opgaver og formår både at arbejde meget selvstændigt og som en del af et team.

Din personlighed er humoristisk, åben og venlig. Det er naturligt for dig at have teknisk overblik samt indsigt i dit daglige arbejde.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du har god erfaring fra en tilsvarende stilling, hvor du har siddet med teknisk rådgivning og meget gerne fra lignende eller beslægtede brancher.

Uddannelser:
Vi forventer at du har en teknisk baggrund som ingeniør eller VVS-tekniker.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale, da koncern sproget er engelsk. Det forventes, at du er en habil bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Wilo Nordic er et datterselskab til tyske WILO SE, som er en af verdens førende producenter af effektive pumpe systemer.
Kunder fra mere end 70 lande tror på virksomhedens produkter og service inden for varme- og køleteknologien, Firefighting systemer, vandforsyning samt spildevandsanlæg.

Med ca 8,000 ansatte og en omsætning på mere end 10 mia. kr. har koncernen opnået en markedsledende position i verden, og man er opsat på at styrke denne.

Humør, venlighed, fladt hierarki, team spirit og tolerance er basis principperne i kulturen i koncernen og kontoret, som er beliggende i Karlslunde, hvor der i dag er 6 medarbejdere tilknyttet.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Karlslunde

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Teknisk supporter / 121421

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.