KØRSELSLEDER med fokus på driftsoptimering og på at skabe en god kundeoplevelse
I opstartsfasen vil der være særligt fokus på at etablere og forankre tydelige strukturer og arbejdsgange – både for chaufførerne og for samarbejdet med de interne teams
Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Head of Operation Øst bliver du ansvarlig for at lede og koordinere alle flakbiler på Sjælland og sikre, at flaktransporten fungerer skarpt og effektivt hver dag. Flakbilerne bruges primært til at hjælpe kunder i byggebranchen med transport af byggeaffald og materialer. Der er tale om her-og-nu-løsninger, som stiller høje krav til dit overblik og dine planlægningsevner.
Driftsafdelingen på Sjælland består i dag af en leder og seks medarbejdere, der koordinerer cirka 80 egne chauffører samt en række eksterne vognmænd tilknyttet afdelingen. Der findes også en mindre, lignende afdeling på Fyn. Teamet på Sjælland og Fyn disponerer samlet set over 80 egne biler og omkring 40 biler hos eksterne vognmænd.
Driften på Sjælland er fordelt på to teams: ét team, som koordinerer flakbiler, og ét, som styrer komprimatorbilerne. Gruppens overordnede mål er at sikre høj kvalitet i hele kunderejsen – fra ordreafgivelse til fakturering.
Som nævnt får du ansvaret for at servicere kunderne i byggebranchen. Du sikrer, at planlægningen fungerer og løbende optimeres, at chaufførerne har den nødvendige information, og at der følges op på opgaverne for at sikre, at de løses effektivt og rettidigt. Levering af god kundeservice – blandt andet gennem optimeret planlægning og et godt samarbejde med salg, kundeservice og chaufførerne i marken – bliver et af dine vigtigste fokusområder.
Du følger op på KPI’er og sikrer, at alle ordrer og opgaver bliver afsluttet inden dagens udgang. Du har tæt daglig kontakt med både egne og eksterne vognmænd, står for gennemgang og godkendelse af vognmandsregnskaber, har overblikket over ferieplanlægning, godkender timeregnskaber og håndterer sygdom blandt chaufførerne. Kort sagt er du med til at sikre, at processer og kommunikation fungerer på tværs af afdelingerne.
City Container har for nylig fået en ny direktør, som har ansvaret for at udvikle og implementere en ambitiøs vækststrategi, der allerede er sat i gang. De første skridt er taget, og du får derfor mulighed for at blive en del af denne spændende vækstrejse, hvor målet er at professionalisere og skalere virksomheden. Du arbejder tæt sammen med Head of Operation Øst om at nå de opstillede mål, og du vil have god mulighed for at sætte dit præg på resultaterne.
I opstartsfasen vil der være særligt fokus på at etablere og forankre tydelige strukturer og arbejdsgange – både for chaufførerne og for samarbejdet med det interne team. Du bliver samtidig en vigtig del af det udvidede ledelsesteam, der bidrager til at præge udviklingen af både driften og arbejdskulturen.
Du tilbydes:
En central rolle, hvor du får ansvar for planlægning og koordinering af flakbiler. Du bliver en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen om at sikre høj kundetilfredshed.
Du får en hverdag med stort ansvar, faglige udfordringer og tæt kontakt til både chauffører og kunder. Samtidig får du mulighed for at bidrage aktivt til udviklingen af fremtidens driftsstruktur.
Du bliver en nøgleperson i en vækstorienteret virksomhed med stor frihed til at præge din hverdag.
Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer, samt pensions- og sundhedsordning.
Egenskaber:
Du er en dynamisk person med analytisk sans og et godt overblik. Du har styr på dine ting og er i stand til at holde mange bolde i luften på én gang. Du besidder en god team spirit, men er samtidig også i stand til at arbejde meget selvstændigt.
Erhvervserfaring:
Du har solid erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet som kørselsleder eller i en disponentrolle med udvidet ansvar. Brancheerfaring fra kurér eller anden ad hoc disponering vil være en fordel.
Uddannelser:
Vi er meget åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.
Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk, både i skrift og tale, og kan begå dig på engelsk. Du er vant til at arbejde med IT.
Virksomhedsbeskrivelse:
City Container A/S er en af Danmarks førende virksomheder inden for affaldshåndtering og transport. Med over 35 års erfaring leverer virksomheden smarte og miljøvenlige løsninger til både virksomheder og kommuner. Et team på 150 dedikerede medarbejdere og en moderne vognpark med 80 biler sikrer, at City Container altid sætter kunden i centrum og leverer den bedste service. Virksomheden er kendt for sit høje serviceniveau og sætter en ære i at give kunderne den bedste og mest professionelle hjælp og rådgivning.
City Container A/S er en del af Reconor Group A/S, en af Danmarks førende miljøservicekoncerner. Gruppen er en moderne logistik- og ressourceudbyder med det formål at reducere affaldsproduktionen gennem forebyggelse, reduktion og genbrug af materialer. Virksomheden arbejder også på at mindske brugen af naturressourcer ved at anvende principperne for cirkulær økonomi, som understøtter FN's verdensmål. Reconor Group ejes af Basalt Infrastructure Partners, har over 600 ansatte og en årlig omsætning på ca. DKK 1,2 mia.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf. 43 43 40 60.
Arbejdssted:
Farum
Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen
kørselsleder
Ansøgning:
Indsendes snarest.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale.
Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.
Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.
Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.