REGNSKABSANSVARLIG (Besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du forventes at have et ønske om at udvikle dig og overtage ansvaret for afdelingen i løbet af et par år.

Stillingsbeskrivelse:
Er du nysgerrig, vedholdende, ærekær med dit arbejde og drives af kontinuerlig faglig og personlig udvikling, så er den helt rette ledige stilling som regnskabsvansvarlig med potentiale måske lige her.

Du indgår i et team med 3 gode kollegaer og en COO, og vil - med reference til virksomhedens COO - komme til at arbejde med et bredt spekter af opgaver inden for økonomi og regnskab.

Du vil få en grundig indkøring og indsigt i de forskellige selskaber, da du kommer til at arbejde på tværs af de 7 selskaber som Shared Service Centret pt. håndterer. Der vil således altid være god mulighed for sparring og vidensdeling både i forbindelse med de tværgående opgaver, men også når du sidder og arbejder selvstændigt med ansvaret for 1-2 selskaber.

I den forbindelse varetager du alle opgaver selv lige fra den daglige bogføring og diverse afstemninger til klargøring af regnskabet til revisor.

Det vil være en stor fordel, hvis du har arbejdet med projektstyring og har en vis interesse for IT. Virksomheden skal nemlig i gang med at implementere nyt ERP system, og det kunne meget vel tænkes, at du bliver tovholder på den opgave.

Den månedlige rapportering til moderselskabet vil være en opgave, som du forventes at få ansvaret for, så snart du er kommet godt ind i stillingen og er klar til mere ansvar.

Der er tale om en stilling, hvor du i løbet af en to-årig periode gradvist vil overtage ansvaret fra virksomhedens COO, som har planer om at gå på pension.

Du vil derfor få god mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt i takt med, at du overtager mere og mere ansvar for opgaver, og på sigt også ledelsesansvaret for de 3 kollegaer som sidder i afdelingen.

Du tilbydes:
Du bliver en del af en ambitiøs virksomhed, som hele tiden udvikler sig, og får en meget udviklende stilling med selvstændigt ansvar.

En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Løn:
Du får løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Derudover er der også massage- og frokostordning.

Egenskaber:
Du er både god til at arbejde som del af et team og meget selvstændigt.

Du har en god gennemslagskraft, men er samtidig også kvalitetsbevidst, venlig og serviceorienteret.

Du er initiativtagende og arbejder både analytisk og systematisk. Du trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid, og du forstår vigtigheden af at deadlines overholdes.
Du er en teamplayer, som gerne giver en hånd med hos dine kollegaer.

Du er omhyggelig med de ting du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde.

Du er en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet bredt med opgaver inden for økonomi & regnskab.

Du har derfor god erfaring med at varetage de forskellige opgaver herunder også rapportering, momsregnskab, afslutning af årsregnskab og klargøring af materiale til revision.

Uddannelser:
Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi & regnskab.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT.

Det forventes, at du er god til Excel.

Virksomheden bruger Cognos til at rapportere til deres svenske moderselskab.

Virksomhedsbeskrivelse:
Addcomp DK A/S er en danskbaseret virksomhed, som er 100% ejet at den svenske børsnoterede koncern Addtech AB. Addcomp DK A/S er et Shared Service Center, som pt. servicerer økonomi-/lager-/værkstedfunktion for 7 selskaber i Addtech koncernen.
I alt er der 60 personer tilknyttet adressen med fælles frokostfaciliteter.

Arbejdssted:
Smørum

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

regnskabsansvarlig/104721

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.