BOGHOLDER / ØKONOMIMEDARBEJDER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Stillingen er meget alsidig og med mange forskellige opgaver inden for økonomi og regnskab

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer i det daglige til regnskabschefen, som du også kommer til at arbejde tæt sammen med. Tanken er at du skal aflaste regnskabschefen mest muligt. Des flere opgaver, som du kan overtage fra denne, des flere vil du få.

Du bliver en del af et meget dedikeret team af regnskabsmedarbejdere, der sidder med hvert sit ansvarsområde, men som arbejder meget sammen og trækker i samme retning.

Der hersker en positiv ånd og en god teamspirit med plads til en sjov bemærkning. Samtidig kan alle godt lide at fordybe sig i egne opgaver.

Du kommer til at sidde med et bredt spekter af opgaver, da du både vil arbejde med bogførings- og afstemningsopgaver, månedlig gennemgang og klargøring af regnskabsmateriale til rapportering, momsafstemninger og indberetninger, håndtering af leasingkontrakter, oprettelser/vedligeholdelse af ydelseskartotek. Prisreguleringer af kundeydelser, rejseafregninger, indberetning til Danmarks Statistik m.v.

Du vil få ansvaret for funktionærlønninger, så det forventes, at du holder din viden ajour omkring overenskomsten mellem DI Dansk Byggeri/HK Privat.

Derudover vil der være massevis af ad hoc-opgaver, som du kan få, når du har styr på dine faste opgaver. Du forventes selv at være proaktiv og selv melde ud, hvis du er kørt fast i en opgave og har behov for sparring eller nye opgaver.

Virksomheden står overfor at skulle implementere nyt ERP system, givetvis Microsoft/Navision baseret, hvorfor det vil være en stor fordel, hvis du har lidt flair for IT. Der vil være en kollega, som står for selve implementeringen, men det kan ikke undgås, at man også bliver involveret.

Du vil få en varieret hverdag med mange forskelligartede opgaver og udfordringer.

Arten og mængden af opgaver vil i høj grad afhænge af din lyst og dine evner.















Du tilbydes:
At blive en del af et uhøjtideligt miljø med en frisk omgangstone.

Teamet har en stor kontaktflade internt og eksternt og sætter en ære i at kommunikere på en positiv og konstruktiv måde.

Du får en alsidig stilling, hvor du i høj grad får lov til at byde inde med dine faglige kompetencer og holdninger.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er ansvarsbevidst og meget omhyggelig med de ting, som du beskæftiger dig med og har en høj grad af kvalitetskontrol af eget arbejde.

Du er god til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker og er løsningsorienteret og proaktiv i opgaveløsningen.

Samtidig er du glad for at arbejde med tal og trives med at arbejde med et bredt spekter af opgaver indenfor bogholderi.

En serviceminded og initiativtagende person vil passe godt til stillingen.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en regnskabsafdeling og trives fint med at beskæftige dig med mange forskellige opgaver.

Du har solid allround erfaring med regnskab og god erfaring med funktionærlønninger og overenskomster.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Der stilles ingen specielle krav til dine sprogkundskaber, men det forventes, at du er en habil bruger af IT.

Du har kendskab til Microsoft ERP-system, i lighed med C5, Dynamics, AX eller Business Central.

Det er en fordel, hvis du er superbruger i Danløn og rutineret bruger i Excel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Leif M. Jensen A/S har 80 års erfaring indenfor og derfor også indsigt i og kendskab til alle slags opgaver inden for kloak- og industribranchen.

Virksomheden, som er familiedrevet, er i dag en landsdækkende virksomhed, som kan mønstre en erfaren, pålidelig og engageret medarbejderstab samt en omfattende vognpark, der omfatter kombinerede suge-/spulevogne, spulevogne med vandgenbrug, vejbrøndevogne, tørstofsugere, industrispulere og tv-vogne.

Virksomheden er ejet af Leif M. Jensens efterkommere, sønnen Anker og børnebørnene Helle og Lykke. LMJ ledes af adm. direktør Lykke M. Jensen og er en betydelig spiller på markedet, der sætter en ære i at udføre arbejdet bedre end andre.

Der er ca. 105 medarbejdere ansat på landsplan og de er fordelt på 28 funktionærer og resten timelønnede.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Glostrup

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Bogholder/Økonomimedarbejder/96922

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.