LOGISTIKANSVARLIG

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der både kommer til at arbejde strategisk og meget operationelt med logistik

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Operations Manageren får du ansvaret for logistikfunktionen og herunder opbygningen og videreudviklingen af virksomhedens netværk af distributører.

Der er tale om en stilling, hvor du både kommer til at arbejde strategisk og meget praktisk. Du deltager i høj grad i det daglige arbejde i afdelingen samtidig med, at du får teamleder ansvaret over for de to medarbejdere, der i dag er tilknyttet afdelingen.

Foruden planlægning af kørsler, og herunder optimering af kørselsruter, står afdelingen også for den løbende fakturering, til firmaets kunder, som løbende effektiviseres.

Du er medvirkende til at optimere virksomhedens nye system til planlægning af kørsel, og får på den måde stor indflydelse på, hvordan logistikken i virksomheden skal fungere både på den korte og den lange bane.

Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen og eksternt til diverse samarbejdspartnere. Du vil være i løbende dialog med de kundeansvarlige omkring leverancer, med kunderne direkte, når det drejer sig om eventuelle udfordringer i dagligdagen.

Afdelingen er ansvarlig for at virksomhedens ydelser bliver leveret rettidigt og i henhold til det aftalte. Du er ikke for fin til noget og forventes at være en aktiv deltager både i optimeringen af dit ansvarsområde, og som servicemindet kontakt for kunderne, når de skal have oplysninger omkring leveringstider, forsinkelser m.v.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling i spændende virksomhed, der er i rivende udvikling.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt konkurrencedygtig pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person med gode kommunikationsevner, der er god til at lede og fordele arbejdet og, som gerne går forrest. Samtidig er du i stand til at håndtere mange opgaver på én gang.

Du er meget struktureret og omhyggelig med dine ting, og du er god til at planlægge dine opgaver.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling i en virksomhed, hvor du ideelt set, har arbejdet med køreplanlægning. Yderligere er det en fordel, hvis du har arbejdet med digitalisering af logistikprocesser.

Uddannelser:
Det er en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for logistik.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Samtidig er du en erfaren bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
Primagaz Danmark leverer effektive og miljøvenlige LPG-løsninger til virksomheder og private i hele landet. Virksomhedens gas er et renere og billigere alternativ til oliefyr og eldrevne løsninger. LPG øger således virksomhedernes konkurrenceevne, samtidig med at det skåner miljøet. Private forbrugere nyder godt af vores brede udvalg af gasflasker til gasgrillen, terrassevarmeren, havearbejde og gør-det-selv projekter.

Mere end 50 år i markedet har lært Primagaz at stabile og punktlige leverancer er afgørende for deres kunder. Virksomhedens chauffører og montører i hele Skandinavien samarbejder derfor tæt sammen med hovedkontoret i Køge, for at sikre et højt serviceniveau og planmæssig levering. Digital teknologi sikrer, at man automatisk kan se, hvornår kunderne har behov for opfyldning af deres tanke, og stærkt internationalt samarbejde gør, at Primagaz altid har adgang til gode leveringsaftaler og konkurrencedygtige gaspriser.

Arbejdssted:
Køge

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Logistikansvarlig/89519

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.