LOGISTIKMEDARBEJDER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der får ansvaret for indkøb, logistik, lager og forsendelse

Stillingsbeskrivelse:
Du arbejder tæt sammen med en kollega omkring at få logistikfunktionen, herunder også virksomhedens lager, til at spille optimalt. Du kommer derfor til at arbejde meget administrativt samtidig med, at du også bliver ansvarlig for at få registreret ind- og udkomne varer i systemet og for den fysiske håndtering både i forbindelse med lagerføring samt plukning og pakning fra lagret. I den forbindelse kan der lejlighedsvis forekomme enkelte tungere løft, som du forventes at kunne håndtere.

Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen, hvor du er i tæt samspil med ingeniører og teknikere der definerer hvilke dele, som skal bestilles hjem.

Derudover er du i dialog med eksterne leverandører og samarbejdspartnere i forbindelse med disponeringen af varer, transporter som skal arrangeres m.v. I den forbindelse er det en stor fordel, hvis du tidligere har håndteret tolddokumenter.

En systematisk registrering og vedligehold af data i virksomhedens ERP-system er et af dine fokusområder, som du gerne tager ansvaret for.

Det forventes, at du og din kollega i afdelingen selv finder ud af at fordele ansvaret og udnytte hinandens stærke sider.

Du tilbydes:
At få en meget alsidig hverdag i en teknisk udviklingsvirksomhed indenfor nanoteknologi, i en stilling, som du i høj grad selv kan være med til at præge.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en meget struktureret person, der har et godt overblik, og som trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. Du er fleksibel og målsøgende, men samtidig også omhyggeligt anlagt.

At arbejde i et internationalt miljø, hvor dialogen både kan foregå på dansk og på engelsk er lige dig. Samtidig er du i stand til både at arbejde meget selvstændigt og som en del af et team. Du trives fint i en stilling, hvor du både skal håndtere diverse administrative og fysiske opgaver.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har beskæftiget dig med logistik og gerne i en international teknisk virksomhed.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i engelsk og gerne også dansk i både skrift og tale.

Derudover er du vant til at arbejde med IT og har givetvis arbejdet med Navision. Har du kendskab til SAP er det klart en fordel, da virksomheden forventer at skulle implementere SAP indenfor et år.

Virksomhedsbeskrivelse:
CAPRES is small high tech company with 40 employees. CAPRES is a part of KLA, the world’s leading supplier of metrology equipment for semiconductor manufacturers.

CAPRES designs, manufactures and delivers metrology tools for the largest global semiconductor manufacturers. These tools perform process control of critical steps in chip manufacturing.

Learn more about the Company here: http://www.capres.com

Arbejdssted:
Lyngby

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Logistikmedarbejder/81720

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.