REGNSKABSANSVARLIG - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Som kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens controller og ledelse

Stillingsbeskrivelse:
Som den ansvarlige for økonomi-og regnskabsfunktionen i en lille afdeling bestående af dig og en medarbejder til at hjælpe dig, skal du være indstillet på, selv at være meget hands-on på arbejdsopgaverne.

Du refererer i det daglige til ejerlederen i denne stilling, hvor du får en meget alsidig funktion, hvor du kommer til at arbejde med det brede spekter af de opgaver, som forefindes i en økonomi- og regnskabsafdeling. Du forventes at have godt styr på alle opgaverne i afdelingen, som er de gængse i en regnskabsafdeling:

- Finans-og kreditor afstemninger
- Bogføring og periodiseringer
- Kreditor- og debitorstyring
- Kreditorbetalinger
- Momsafstemninger- og afregninger
- Udarbejdelse af løn samt lønafstemninger til funktionærer- og timelønnede,
herunder refusioner, ferieafstemninger m.v.
- Likviditetsstyring
- Fakturering
- Vedligeholdelse af anlægskartotek og afskrivninger
- Månedsafslutninger og Månedsrapporteringer
- Klargøring af årsregnskab
- Diverse ad-hoc opgaver

Du kommer til at arbejde tæt sammen med en controller, som har mange års erfaring i virksomheden, og som derfor også vil være den, der sætter dig ind i opgaverne i bogholderiet. Du vil efterfølgende få god mulighed for selv at sætte dit præg på den måde, du ønsker at køre regnskabsafdelingen på. Da virksomheden er inde i en fase, hvor man har fokus på automatisering af alle processer, er man meget åben for nye tiltag og gode ideer.

Opgaverne spænder med andre ord bredt, idet du både vil komme til at sidde med almindelige bogførings- og afstemningsopgaver, fakturering m.v. samtidig med, at du vil få god mulighed for at sætte dit eget præg på virksomhedens arbejdsgange, rapporteringssystemer, statistikker m.v. i fremtiden.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Du værdsætter en virksomhedskultur, der understøtter det selvstændige ansvar og samarbejde og trives i et miljø, hvor der er fart på og tonen er bramfri, men hjertelig.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring og 5 feriefridage.

Egenskaber:
Du er en dynamisk og analytisk person, der er selvstændigt arbejdende, men også er god til at være en del af et lille team. Du er robust og dedikeret, omhyggeligt anlagt og besidder et godt overblik.

Du arbejder vedholdende, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar for alle typer opgaver, både de daglige afstemnings- og bogføringsopgaver og diverse rapporteringer.

Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for økonomi og regnskab.

Uddannelser:
Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse minimum på merkonom niveau. Er du HD(R) eller Cand. Merc. kan det være en fordel.

Sprogkunder / EDB:
Du er vant til at arbejde med IT, og har du været medvirkende til at implementere nyt ERP system, er det en meget stor fordel. Virksomheden arbejder med
Dynamics AX, hvorfor kendskab til dette system, vil være et ekstra plus.
Du har stor erfaring i at arbejde med Excel, Pivot-og datatabeller.

Virksomhedsbeskrivelse:
GTX er en af Danmarks største og mest avancerede kurervirksomheder. Virksomheden tror på, at fremtiden tilhører de virksomheder og organisationer, der er i direkte kontakt med deres kunders behov og reagerer på dem. Ud over, at GTX effektivt og pålideligt kan bringe enhver forsendelse til den ønskede destination – nationalt og internationalt – skaber virksomheden gennem deres samlede løsninger reelle konkurrencefordele. Det er virksomheden grundlæggende formål, da logistik indeholder en stigende kompleksitet og behovet for nye muligheder opstår.

Virksomheden leverer unikke løsninger, der sikrer, at kunderne kontinuerligt har det optimale logistiske setup til at servicere deres kunder. Virksomheden skaber de afgørende konkurrencefordele, der i dag er et grundvilkår for enhver succesfuld virksomhed, der flytter fysiske produkter. Det sker gennem en automatiseret proces, der bygger på seneste teknologi, en effektiv daglig operation, et globalt transportnetværk med markedets bedste partnere, og en proaktiv daglig service fra medarbejdere med øje for at reducere tidsforbrug og udgifter – i samspil med virksomhedens kunder og deres kunder.

Arbejdssted:
Birkerød

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Regnskabsansvarlig/59517

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.