KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Der ønsker at være en del af et spændende væksteventyr

Stillingsbeskrivelse:
Vi søger en dedikeret og engageret person, der kan være med til at gøre en forskel og yde høj service overfor kunderne i denne spændende virksomhed, som er i rivende udvikling. Du vil få en grundig oplæring i systemer og teknik af dine kollegaer, og får derfor hurtigt en god viden om de ting, kunderne oftest spørger om samt ikke mindst god kundeservice generelt.

Virksomheden har planer om at udfordre de helt store spillere på bredbåndsmarkedet med et hurtigere, billigere og bedre produkt. Stillingen giver dig derfor gode muligheder for at være med på en spændende rejse, og for at være med til at gøre en forskel.

Der er travlhed i afdelingen, hvor du bliver en del af et dedikeret team på 4 supportere, der sidder og vejleder og rådgiver kunderne, der overvejende vil være boligforeninger og private husstande. Dialogen med kunden er derfor ikke teknisk kompliceret. Det drejer sig mere om at kunne guide kunden til selv at fejlfinde. Så du skal være i stand til at tale med alle typer mennesker lige fra Gunner på 95 år til Martin på 10 år.

Det vil være spørgsmål omkring ip adresser, routere og stik på forskellig måde, hvorfor god indfølingsevne, tålmodighed og flair for høj service er nogle af dine styrker. Når du har fået den fornødne viden omkring ip adresser, routere og stik, er du rimelig hurtig selvkørende og i stand til at supportere de fleste kunder. Du får en bred kontaktflade udadtil, og er der noget, du ikke ved både salgsmæssigt eller teknisk, vil der være god mulighed for at spørge kollegaerne.

Afdelingen, som er en del af et åbent kontormiljø, hvor der også sidder teknikere og sælgere, tager sig af størstedelen af de kundehenvendelser, som kommer ind.

Virksomhedens supportere skiftes til hver uge at have vagter på bestemte dage til kl. 20.00 efter indbyrdes aftale. Hvordan dine vagter fordeler sig, aftaler du med din teamleder.

Teamet i Herlev består i dag af ca. 12 gode kollegaer, som tæller sælgere, IT-teknikere, Backoffice og studentermedhjælpere, og der forventes flere ansættelser, både i 2020 og de kommende år i takt med at firmaet udvikler sig.

Du vil også få mulighed for at hilse på hele teamet af udviklere, som sidder i Dubai, når hele virksomheden tager på fællestur derned.

Du tilbydes:
Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling med eget ansvarsområde i en dynamisk organisation, der er inde i en spændende udvikling.

Løn:
En løn der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er udadvendt og serviceminded, og befinder dig godt i en stilling, hvor der er super travlt, og hvor man samtidig har ansvaret for at tale med meget forskellige typer mennesker.

Du er derfor både serviceminded og meget tålmodigt anlagt, samtidig med at du forstår at få opgaverne fra hånden og komme videre.

Du kan lide at have travlt, og er derfor også i stand til at bevare roen, selv i stressede situationer.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du både har supporteret kunder og gerne på B2C markedet.

Uddannelser:
Det er ikke så meget din uddannelsesmæssige baggrund, men mere din personlighed der tæller.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og kan begå dig i engelsk i skrift og tale, og er en erfaren bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
BOLIG NET a/s er specialist i bredbåndsløsninger til boligforeninger og private.

Virksomheden er grundlagt i 2001, og er i dag en af Danmarks førende virksomheder på området. Virksomheden har en uformel, humoristisk og ung organisation hvor udvikling og samarbejde er i højsædet.

Medarbejderne ser sig selv som et team, der arbejder for fælles mål - og man skal have det sjovt, når man er på arbejde. Derfor er personlige kvalifikationer vigtige, når der ansættes, fordi man ønsker at fastholde en positiv og engageret kultur.

Virksomheden er i god vækst, hvilket skyldes evnen til at omsætte kompliceret teknologi til enkle og brugerorienterede løsninger. Dette kombineret med dedikerede og kompetente medarbejdere samt konkurrencedygtige priser gør forskellen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.:43434060.

Arbejdssted:
Herlev

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundesupporter/32417

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.