SALGS- OG KUNDESUPPORTER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Salgs- og serviceorienteret person med interesse for teknik

Stillingsbeskrivelse:
SKF søger en medarbejder til Customer Service-afdelingen. Afdelingen består af 8 medarbejdere som hovedsageligt arbejder med salg og service til danske industri- og eftermarkedskunder samt til SKF’s forhandlere.

Som en del af det interne salgssupport-team kommer du selv til at præge din hverdag og arbejde proaktivt med alle områder inden for salgsprocessen, f.eks. ordrebehandling, opfølgning og tilbudsskrivning.

Du skal være god til at opfange kundernes ønsker og agere ud fra dette - din vigtigste opgave er nemlig, at give kunderne en høj service og en professionel rådgivning om SKF's produktsortiment samt koncept- og serviceløsninger.

Du får din egen kundeportefølje, og du har en vigtig rolle som en tæt samarbejdspartner til vores teknikere og Key Account Managers, ligesom du med jævne mellemrum også besøger kunder sammen med dit salgsteam.

Aktivitetsniveauet i afdelingen er generelt højt med mange kundehenvendelser dagligt. Samtidig skal du være indstillet på, at der løbende sker en videreudvikling/fornyelse indenfor virksomhedens forretningsmetoder, produktsortiment og serviceydelser.
Kort sagt, får du et afvekslende job med en stor kontaktflade, både internt og eksternt.

Du tilbydes:
Store udfordringer og udviklingsmuligheder i et internationalt firma med en stærk kultur og en dynamisk hverdag.

Virksomheden fokuserer meget på at medarbejderen har gode forhold i et godt kontormiljø.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er fagligt nysgerrig og har en meget kundeorienteret og serviceminded arbejdsstil.

Du er struktureret, tager selv initiativer, og du går ikke af vejen for en kvik bemærkning.

Det er vigtigt, at du er en god og effektiv kommunikator, og at du både er salgs- og serviceorienteret, således at du både kan etablere og vedligeholde gode kunderelationer.

Erhvervserfaring:
Den rette kandidat har erfaring fra en lignende stilling, og har arbejdet med internt salg og gerne med tekniske produkter.

Uddannelser:
Fagligt har du en relevant uddannelse inden for handel, og du har både teknisk forståelse og interesse.

Du er klar til at lære virksomhedens salgs- og CRM-systemer at kende og er nysgerrig efter løbende at deltage i produkttræningen.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til engelsk og dansk i skrift og tale og er daglig bruger af IT.

Har du arbejdet med SAP vil det være en stor fordel, da det skal implementeres i løbet af en årrække.

Virksomhedsbeskrivelse:
SKF Danmark A/S er et datterselskab af den verdensomspændende SKF-koncern, som i alt beskæftiger 45.678 medarbejdere. Virksomheden er leverandør af lejer, tætninger, smøresystemer og serviceydelser, der omfatter teknisk support, vedligeholds- og driftssikkerhedsservice, teknisk rådgivning og uddannelse.

SKF er repræsenteret i mere end 130 lande og har ca. 15.000 forhandlere over hele verden. I 2018 havde SKF en omsætning på SEK 86. mia. På det danske kontor i Hvidovre, er der i dag 35 ansatte tilknyttet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Arbejdssted:
Hvidovre

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Salgs- og kundesupporter/32219

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.