"STATIONSFORSTANDER" med salgs- og markedsføringsansvar

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du får ansvaret for markedsføring og udlejning af TechStation, som er et højkvalitets inkubator/accelerator hub/kontorfællesskab, henvendt til teknologitunge virksomheder på vej.

Stillingsbeskrivelse:
Ønsker du at være ”Stationsforstander” på TechStation – et nystartet privat inkubationsmiljø for teknologi virksomheder med fokus på mekaniske/fysiske produkter?

TechStation skal være et unikt co-creation miljø, der summer af arbejdsglæde, idéudveksling og faglig nytænkning, og du skal være med til at realisere visionen.

Vi søger en dedikeret og proaktiv person, der får ansvaret for både salg og marketing, udlejning, facility management m.v. Samtidig kommer du til at fungere som netværksfacilitator for lejere, eksterne foredragsholdere, business engles og andre relevante interessenter.

Den charmerende nyrenoverede ejendom fra 1922 består af 4 etager, hvor tredjesalen er et storrumskontor med plads til 20 brugere. På anden salen er der 5-6 kontorer af forskellig størrelse.

Første etage, som er hjertet i huset, er udlejet til Kapacitet A/S, som er en velrenommeret teknologi- og produktudviklingsvirksomhed. Her er også et fælles-/kantineområde, hvor huset har mulighed for at spise fælles frokost og samles, f.eks. til gå-hjem arrangementer. Desuden er der fra fællesområdet en vareelevator fra 1. sal ned til værksteder/labs/projektrum i kælderen.

Du får ansvaret for at gøre TechStation til en unik og foretrukken base for teknologivirksomheder i vækst. I opstartsfasen vil dit fokus være på salg og markedsføring af konceptet og få de rigtige virksomheder ind i huset, så synergien opstår. Målet er, at du hurtigt får bygningen fyldt med unge lovende virksomheder, som blot mangler de rette rammer og det rette faglige tekniske sparringsmiljø til at vokse sig større i. Foruden at sælge pladser i huset er det din opgave at sikre, at lejerne trives, samt at der bliver arrangeret fagligt spændende netværksarrangementer for lejere og eventuelle investorer.

Sidstnævnte skal have interesse for de spirende tekniske virksomheder, der bor i huset. Det er dit ansvar, at huset løbende bliver videreudviklet og at sammensætningen af lejere er optimal.

Du får mange forskellige opgaver, idet du også kommer til at stå for alt det administrative og praktiske i relation til huset og dets lejere, men samarbejder naturligvis med eksterne underleverandører på udvalgte områder. Du refererer i det daglige til direktøren for TechStation, som har mange jern i ilden som direktør for en række andre selskaber. Han bliver din sparringspartner i planlægningen, men du forventes at være selvkørende i det daglige.

Da stillingen er nyoprettet, vil du få mulighed for at præge dels din egen stilling, men ikke mindst husets udvikling på både den korte og på den lange bane.

Du tilbydes:
Et helt unikt job i meget inspirerende rammer. I en stilling hvor du vil få god mulighed for at sætte dit præg både på detaljen og de overordnede linjer.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er en dynamisk person, der er god til at tage initiativ og har forretningsforståelse. Samtidig er du observant og god til at tale med forskellige typer mennesker. Du er salgs- og serviceorienteret og evner at kommunikere på mange forskellige niveauer.


Du er ikke bange for at stille dig op foran en forsamling, men trives også med at skulle arbejde meget selvstændigt med dine opgaver. Det forventes, at du har en vis interesse for tekniske brancher.

Erhvervserfaring:
Din indgangsvinkel til stillingen kan være meget forskellig. Vi er derfor meget åbne overfor forskellige typer baggrunde.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund, der er kommerciel og gerne med fokus på salg og markedsføring.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk og er en erfaren bruger af IT.

Virksomhedsbeskrivelse:
TechStation navnet og huset skal kommunikere den overordnede vision om en dynamisk inkubator/accelerator hub for unge (ikke helt nye) teknologi orienterede virksomheder, der kan have gavn af netværket i og omkring huset, samt det at være tæt på Kapacitet A/S og de proces erfaringer og faciliteter denne virksomhed kan tilbyde i en udviklingsproces.

Vi forstiller os at udviklingsprocessen vil variere en del i kalender tid fra virksomhed til virksomhed, men umiddelbart kunne man forstille sig at en virksomhed typisk er lejer i huset fra 1 til 3 år. Desuden kunne det også være større kunder der ”udstationerer” 2-4 mand i huset i en periode fra 1-3 måneder for at gennemføre et accelereret og koncentreret ”sprint” udviklingsforløb i samarbejde med Kapacitet.

Arbejdssted:
Hellerup station (Det tidligere posthus på stationen)

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

"STATIONSFORSTANDER" MED SALGS- OG MARKETINGANSVAR/187918

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.