KUNDESERVICEMEDARBEJDER - med projektansvar

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der både kommer til at sidde med supply chain management, ordrebehandling og kundeservice

Stillingsbeskrivelse:
Kombinationen af stor selvstændighed i jobbet og et tæt samarbejde med dine kollegaer i afdelingen er kendetegnet for denne meget alsidige stilling, hvor du bliver tilknyttet SCM/Kundeservice, men hvor du også kommer til at sidde med ansvaret for forskellige projekter.

Projekterne, som er ofte genereret på basis af det internationale samarbejde med moderselskabet og søsterselskaberne i udlandet, er meget forskelligartet og ofte systembaseret. Du skal derfor være indstillet på, at du kommer til at arbejde en del med databehandling i SAP og Excel.

Du samarbejder ofte med kollegaer omkring projekterne, og skal derfor både være indstillet på at arbejde meget selvstændigt og i tæt samarbejde med dine kollegaer i kortere og længere perioder afhængig af projektets størrelse.

Des mere skarp du er til at bruge SAP systemet og arbejde i Excel, des flere og mere komplicerede projekter, vil du blive involveret i og få ansvaret for.

Da du bliver den del af det team, der servicerer kunder og konsulenter inden for Hospital Care, Avitum og Out Patient Market divisionerne, indgår du i det daglige arbejde i forbindelse med at servicere både kunder og konsulenter på området. Du skal i den forbindelse være indstillet på at sidde med de gængse opgaver inden for kundeservice og ordrebehandling, dvs. ordreindtastning, indscanning af fakturaer, håndtering af leveranceproblemer m.v.

Ordrebehandling og kundeservice forventes at være en del af din dag, Du kommer både til at sidde med opgaver både inden for kundeservice og supply change management.

Da Kundeservice sidder sammen med kollegaer inden for Supply Chain Management afdelingen, vil der givetvis også komme forskellige opgaver på tværs af afdelingerne.

Der er tale om et barselsvikariat som starter 1/9 og varer til og med maj måned med mulighed for forlængelse indtil til årsskiftet.

Du tilbydes:
En alsidig og spændende stilling i en dynamisk virksomhed.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring og madordning.

Egenskaber:
For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at du er meget struktureret og omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med.

Samtidig er du analytisk anlagt og meget serviceminded og ikke bange for at gøre en ekstra indsats for at få opgaverne ekspederet.

En meget selvstændig person, der trives med at være en del af et team og i en hverdag, hvor der er plads til humor, vil være at foretrække.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en stilling, hvor du har siddet med mange forskellige typer opgaver.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Da koncernsproget er engelsk forventes det, at du er flydende i engelsk i skrift og tale. Kan du også begå dig på skandinavisk, er det en stor fordel. Derudover forventes det, at du er en habil bruger af IT, herunder også Excel og SAP.

Virksomhedsbeskrivelse:
B. Braun Medical A/S er et datterselskab af den tyske medicinal koncern B. Braun Melsungen AG.

B. Braun Medical A/S er beskæftiget inden for 5 overordnede divisioner:

1. Aesculap divisionen varetager salg og markedsføring af bl.a. ortopædiske implantater, rygimplantater, save- og boremaskiner, kirurgiske instrumenter, endoskopiprodukter, karproteser, stents samt suturspecialiteter.

2. Hospital Care (HC) varetager salg og markedsføring af produkter til sikker infusionsterapi såsom sprøjte- og infusionspumper, centrale- og perifere venekatetre, IV-sæt, IV anæstesi, infusionsvæsker, parenteral ernæring samt sprøjter og kanyler. Derudover varetager HC salg og markedsføring af produkter til regional anæstesi, skyllevæsker og diverse tilbehør.

3. OPM Divisionen varetager salget af stomi, urologi/inkontinens, sårbehandlings- samt Infection Control produkter direkte til sygehuse og via forhandlere til primærsektoren, samt til nødhjælpeorganisationer. Herudover varetager OPM divisionen også salget af Hospital Care produkter til primærsektoren via forhandlere.

4. Avitum som er dialysesystemer.

5. Central services, som er divisionen man bliver ansat i

Det danske selskab beskæftiger i dag 36 medarbejdere.

Arbejdssted:
Storkøbenhavn

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundeservicemedarbejder/186818

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.