INTERN KUNDE- & SALGSSUPPORT (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Du forstår vigtigheden af superb servicering af både kunder og kollegaer

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en veldrevet virksomhed, hvis kerneværdier har fokus på bæredygtige løsninger, høj kundetilfredshed og tilfredse medarbejdere. Virksomheden har igennem årene opretholdt langvarige kunderelationer ved at levere kvalitet på alle niveauer.

Du kommer til at indgå i et velfungerende team af interne kunde- og salgssupportere, som arbejder tæt sammen med resten af organisationen. Back Office rapporterer direkte til den daglige leder for Danmark, som sidder i Norge.

Back Office består i dag af 2 enheder. Enhederne er fysisk placeret på to separate adresser, et i Køge og et i Hedehusene - din placering vil som udgangspunkt være i Hedehusene.

Du skal, sammen med dine kollegaer i Back Office, være en støtte for de eksterne sælgere samtidig med, at du er en sparringspartner for virksomhedens kunder.

Dine vigtigste opgaver vil bl.a. være:

• Afdækning af kundens specifikke behov og sparring omkring løsninger og muligheder
• Kontakt til virksomhedens fabrikker herunder koordinering af leverancer - kontakten foregår primært på engelsk
• Opfølgning på produktionen ift. leveringsaftaler
• Support af eksterne sælgere
• Opfølgning på salgsaktiviteter og salgskampagner


Har du interesse inden for marketing, vil der være god mulighed for, at du kan være tovholder på og byde ind i forbindelse med at markedsføre virksomheden i fagblade, på LinkedIn og andre relevante medier.

Det er vigtigt, at du har en god IT-forståelse og erfaring med brugen af bl.a. ERP, AX, Outlook og Teams, da disse anvendes dagligt.

Tidshorisonten, fra ordreafgivelse til levering af det færdige produkt, er ofte lang, det er derfor vigtigt, at du forstår vigtigheden af et højt kundeserviceniveau, det sikrer du b.la. ved at holde løbende kontakt til diverse producenter og husker at kommunikere eventuelle ændringer til kunden løbende.

Du bliver en del af et team og en virksomhed, som lever af at rådgive og vejlede kunderne til at nå frem til den optimale løsning for netop deres produkt.

Et højt serviceniveau samt god forståelse for at kunne sætte sig ind i kundens behov er et af grundelementerne i virksomhedens succes.

Du tilbydes:
En alsidig stilling med en stor kontaktflade, i et super velfungerende og socialt team, i en international virksomhed.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en kvalitetsbevidst, struktureret og serviceminded person med et stort overblik, der er i stand til at arbejde meget selvstændigt, og som samtidig er en god teamplayer.

Du er fagligt nysgerrig, har styr på dine ting og sætter en ære i at yde et højt serviceniveau, også når aktivitetsniveauet er højt.

Du er god til at kommunikere med mange forskellige typer mennesker også internationalt.

Da Accons produkter ofte er helt afgørende for deres kunders produktion, er det vigtigt, at dine evner som tovholder og koordinator er yderst veludviklede.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling med meget kundekontakt på både dansk og engelsk.

Har du også erfaring med f.eks. udsendelse af nyhedsbreve og opslag på LinkedIn, er det en fordel.

Uddannelser:
Du har en kontoruddannelse eller lignende baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk på et højt niveau - og har meget gerne flair for et eller flere af de nordiske sprog.

Godt kendskab til ERP, AX, Outlook og Microsoft Teams er en klar fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Accon A/S er en del af den Nordiske koncern Accon Group. Accon Group er den førende leverandør af bulk emballage til industrien i Norden. Med over 30 års erfaring, har Accons hovedfokus altid været på at være en pålidelig forretningspartner, der tilbyder intelligente emballeringsløsninger.

Virksomheden tilbyder løsninger til en bred vifte af industrier, som f.eks. fødevareindustrien, agroindustrien, pharmaindustrien, kemikalie- og mineralindustrien.

Med kvalitet i fokus tilbyder Accon sine kunder innovative og bæredygtige løsninger.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilparters på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Hedehusene

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

INTERN KUNDE- & SALGSSUPPORTER/176522

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.