PA/OFFICE MANAGER (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Initiativtagende, proaktiv og omstillingsparat

Stillingsbeskrivelse:
I denne nyoprettede stilling har du både rollen som personlig assistent og Office Manager. Du fungerer som direktørens højre hånd i det daglige og som go-to-person ved hans fravær. Du bliver derfor meget hurtigt involveret i et bredt spekter af opgaver og kommer til at fungere som primus motor for løsningen af en lang række opgaver, som overvejende er administrative, men til tider også meget hands on.

Virksomheden er midt i et generationsskifte og dermed også inde i en fornyelsesproces. Det er denne spændende rejse, som du vil få mulighed for at blive en del af.

Du tager dig af diverse opgaver med relation til personalet herunder udarbejdelse af kontrakter, registrering af ferie, orlov, fravær m.v. Du er den, der sikrer, at alle medarbejdere er glade og tilfredse, at mærkedage bliver fejret m.v.

Du assisterer med skrivning af stillingsopslag, og når en ny medarbejder starter, vil det være dig, der i samarbejde med IT, sørger for, at det hele fungerer, så den nye medarbejder får en god onboarding. Du faciliterer og sikrer at MUS-samtaler bliver afholdt.

Du supporterer direktøren med diverse statistikker og rapporter indenfor salg, kundebesøg m.v. og supporterer og følger generelt op på sælgerne.

Du er god til at kommunikere og dygtig til MS Office pakken generelt. Du har nemt ved at påtage dig ansvaret for udarbejdelse af diverse skriftligt materiale i PowerPoint, Excel og Word for direktøren. Det bliver nemlig dig, der kommer til at stå for udarbejdelse af præsentationer, vedligeholdelse af diverse templates, opdatering af personalehåndbog, APV, indberetning til Danmarks Statistik m.v.

Du står for at arrangere rejser, bestille hoteller m.v. og er koordinator i forbindelse med diverse udstillinger samt primus motor i forbindelse med afholdelse af møder i huset. I den forbindelse er det dig, der sørger for, at forplejningen er i orden.

Da stillingen er nyoprettet, kræver det, at du i høj grad selv er i stand til at være med til at definere og planlægge din tid og opgaver samt, at du i høj grad er i stand til at motivere både dig selv og andre.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en velkonsolideret international virksomhed i rivende udvikling, hvor du vil få god mulighed for at sætte dit præg på både dit eget job og den danske afdelings fremtidige udvikling.

Løn:
Du får en god løn, som modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Det forventes, at du selvmotiverende, har styr på dine ting, og at du gerne tager både store og små opgaver.

Samtidig er du initiativtagende og i stand til at arbejde med mange bolde på én gang.

Du er ansvarsbevidst og god til at samle trådene og få sat struktur på tingene.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er god til at kommunikere i skrift og tale på både engelsk og dansk, og er en meget erfaren bruger af MS Office pakken.

Har du arbejdet med SAP, er det en fordel.

Har du kendskab til og kan begå dig på tysk, er det også en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Krones Nordic ApS er en handels- og servicevirksomhed, der er datterselskab af Krones koncernen, der med hovedsæde i Tyskland, er en førende international aktør inden for produktion og salg af maskiner til drikkevare- og levnedsmiddelindustrien Worldwide.

Koncernen er en solid og velfunderet virksomhed med 16.000 medarbejdere på verdensplan. I Danmark er der i dag ca. 30 ansatte, der varetager Krones aktiviteter i Norden og Baltikum.

Krones Nordic er en velkonsolideret virksomhed, som står overfor et generationsskifte.

Virksomheden befinder sig pt. i en overgangsperiode, hvor virksomhedens direktør igennem 40 år har valgt at gå på pension.

Virksomhedens kommende direktør har fungeret som servicechef de sidste 5 år. Han har siden årsskiftet 2022 varetaget rollen som salgschef i en overgangsordning indtil, han overtager direktørposten ved årsskiftet.

Læs evt. mere om Krones på www.krones.com.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Holte

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

PA/Office Manager/165622

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.