BOGHOLDER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der både er meget operationel, men også strategisk tænkende

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en virksomhed i rivende udvikling, der som led i en ambitiøs vækstplan har valgt at insource økonomi- og regnskabsfunktionen. Du står derfor for at opbygge økonomifunktionen og får derfor god mulighed for at være med til at byde ind med din viden både inden for økonomi & regnskab, men også i relation til HR og diverse administrative opgaver og rutiner generelt. Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad selv være med til at påvirke dit arbejdsområde og få mulighed for at være med til at skabe og videreudvikle stillingen og stå for løbende tilretninger og optimering af processer i og omkring funktionens arbejdsområder i trit med, at virksomheden vokser.

Du refererer i det daglige til den ansvarlige for det danske selskab, men har løbende en tæt dialog med moderselskabet i Kina.

Da du er den eneste ansatte i bogholderiet, indeholder stillingen de gængse bogholderimæssige opgaver, såsom bogføring, afstemninger, debitor/kreditorstyring m.v., som du selv tager hånd om samtidig med, at du naturligvis både står for rapportering, budgettering, udarbejdelse af månedsrapportering og årsregnskab m.v.

Den løbende dialog med advokat, revisor, forsikringsselskaber, offentlige myndigheder m.v vil også komme til at ligge på dit bord. Du får det overordnede ansvar for, at virksomhedens kontrakter generelt er fyldestgørende, herunder også at følge med i ændringer i personalejuridiske og overenskomstmæssige forhold, vedligeholdelsen af personalehåndbogen og diverse personalepolitikker, ligesom du løbende er med til at udvikle nye tiltag inden for området.

Du forventes at kunne udvikle og indføre driftsøkonomiske analyser og rapporter på virksomhedens forretningsområder, som både kommer til at fungere som styringsredskab og beslutningsgrundlag for ledelsen og ejerkredsen.

Udvikling og optimering af regnskabsfunktionen samt en engageret indsats i rollen som tovholder på nogle af de mange initiativer, som igangsættes løbende, udgør ligeledes en vigtig del af dit job.

Du vil få en stilling, hvor du får stor mulighed for at være med til at udvikle virksomheden og selv sætte dit præg på stillingen og dens indhold. Du skal selv være meget hands-on, da du alene udgør regnskabsfunktionen.

Du tilbydes:
En meget udfordrende og spændende stilling i en dynamisk virksomhed.

Løn:
Du tilbydes en lønpakke, som forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er en meget struktureret person, der både er analytisk og strategisk tænkende. Du har god forretningssans, men er samtidig også i stand til at bevare begge ben på jorden.

Du er selvstændigt arbejdende, og samtidig en god team-player med en holistisk tankegang. Du er idérig, går gerne forrest og er ikke bange for selv at tage fat.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling i en producerende virksomhed, hvor du har haft ansvaret for økonomi og regnskab. Gerne i en virksomhed, som har vokset markant på kort tid.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund på HD(R), Cand.merc. niveau.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.

Du er en rutineret bruger af IT og er derfor også en rutineret bruger af Excel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Kaleido Technology ApS er en spændende udviklingsvirksomhed med en unikt sammensat medarbejderstab, der er i rivende udvikling. Virksomheden består i dag af et team af dedikerede udviklingsingeniører, og et team af højt specialiserede medarbejdere til produktion af højpræcise støbeværktøjer, som er den afdeling, der skal udvides betydeligt. Virksomheden, som er kinesisk ejet, er det kinesiske moderselskabs frontløber og excellence-center i udvikling af nye optiske fremstillingsteknologier og produkter. Hovedopgaverne omfatter udvikling og fremstilling af ultrapræcise støbeforme til glasstøbning samt udvikling af udstyr og processer til små kameralinser til mobiltelefoner. Virksomheden er beliggende nord for København i Farum, og har i dag 35 ansatte og ønsker at udvide med nye dygtige medarbejdere. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Arbejdssted:
Farum

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Regnskabschef/146417

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.