SALGS- OG PROJEKTKOORDINATOR - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der kommer til at arbejde med komplekse kundespecifikke opgaver i et meget internationalt miljø

Stillingsbeskrivelse:
Du vil få en god introduktion til denne spændende stilling, hvor du starter med at blive sendt på oplæringskursus i Tyskland.

Når du har fået styr på alle jobbets facetter, kommer du til at beskæftige dig med mange forskelligartede opgaver med relation til ordre-, kontrakt- og projekthåndtering internationalt.

Du bliver tilknyttet virksomhedens customer servicefunktion, hvor du arbejder tæt sammen med 6 gode kollegaer om at servicerer de internationale kunder og supportere de 6 salgskonsulenter i marken.

Du står for koordinering af ordrer, både dem der kommer ind overvejende via mails men også telefonisk, og kommer i den forbindelse til at kommunikerer med kollegaer og fabrikker i hele verden. Du får en meget koordinerende rolle, når du kontakter du fabrikkerne i udlandet, lægger ordren ind, har dialogen med transportfirmaerne og løbende informerer kunderne om status.

Du får ansvaret for varebestilling hos eksisterende og nye kunder og for bestilling af nye prøver på de mange produkter, virksomheden tilbyder kunderne.

Oprettelse af varer og kunder samt den løbende opdatering af dokumentations materiale i IT-systemet udgør ligeledes en naturlig del af dit arbejde. På sigt, når du er blevet rigtig dygtig til dit arbejde, vil du i højere grad skulle fokusere på de store og mere komplicerede projekter.

Du tilbydes:
Hverdagen på kontoret byder på et bredt samarbejde og et godt fællesskab, der er præget af en positiv og professionel tilgang til kunder og internationale kolleger. Du bliver en del af en uformel omgangstone, godt samarbejde og gode sparringsmuligheder.

Løn:
Du får en fornuftig lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer og sundhedsforsikring og mulighed for at deltage i madordning.

Egenskaber:
Du er en udpræget team-player, der er meget serviceorienteret og dedikeret, der er i stand til at overskue mange opgaver på én gang.

Du er den positive og meget engagerede kollega, der er medvirkende til at skabe et godt samarbejde i afdelingen og, som gerne giver dine kollegaer en hjælpende hånd.

Du er proaktiv og effektiv, men er samtidig også professionel, ærekær og omhyggelig med dit arbejde. Du er meget proaktiv og selvstændigt arbejdende ligesom, det er naturligt for dig at følge opgaverne til dørs.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet i en international virksomhed i den koordinerende rolle, hvor du har haft rigtig mange bolde i luften på én gang.

Uddannelser:
Der stilles ikke nogen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i engelsk i skrift og tale og kan begå dig på de Skandinaviske sprog. Du er vant til at arbejde med IT og i den forbindelse er det en fordel, hvis du kender til eller har arbejdet med SAP.

Virksomhedsbeskrivelse:
Döhler Group er en internationalt førende leverandør af ingredienser og løsninger til drikkevare- og fødevareindustrien.

Virksomheden har mere end 5.500 ansatte verden over, og råder over 40 fabrikker World Wide, som producerer en lang række produkter til virksomhedens brede globale kundeskare.

Det Skandinaviske kontor, som har et team på 14 meget dedikerede medarbejdere, servicerer selskabets kunder i Skandinavien, Finland og Baltikum.

Arbejdssted:
Tune

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Salgs- og projektkoordinator/120417

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.