INDKØBS- OG LOGISTIKANSVARLIG - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der kommer til at stå for at videreudvikle og professionalisere indkøbsfunktionen i velkørende teknisk virksomhed

Stillingsbeskrivelse:
Du overtager indkøbsfunktionen fra en kollega, som har været i virksomheden i mange år, og som skal til at sidde med et mere specialiseret ansvarsområde. Du får derfor god mulighed for at sparre med denne både i opstartsfasen, men også på sigt, hvis du har behov for input og gode råd til, hvordan opgaverne kan løses. Da stillingen er nyoprettet, vil du få god mulighed for selv at være med til at opbygge indkøbsfunktionen og videreudvikle stillingen over tid.

Du får en alsidig arbejdsdag, hvor du kommer til at sidde med de gængse opgaver inden for indkøb;

- indkøb/disponering til produktion/montage
- generelle logistik opgaver
- leverandørkontakt. Herunder registrering- og evaluering samt forhandling af prisaftaler
- reklamationer
- opfølgning på leverancer
- lageroptimering og statusopgørelse
- vedligeholdelse af stamdata, indkøbskartoteket
- løbende overvågning og opdatering af prisaftaler
- primus motor for optimering af indkøbsfunktionen og lagerstyringen
m.v.

Du får en central rolle som bindeled mellem indkøb, lager, montage, kundeservice og servicekoordinatoren, som du samarbejder med omkring kvalitetsforbedrende tiltag i forhold til ISO9001:2015. Du er i løbende kontakt med den ene af de to Ejerledere, som du også refererer til i det daglige.

Du forventes hurtigt at få en god indsigt i eksisterende arbejdsmetoder, ligesom du relativt hurtigt får kigget på optimeringsmuligheder både i relation til eksisterende og nye arbejdsmetoder, men også i relation til samarbejds- og prisaftaler med underleverandører i Danmark og udlandet. Du sikrer, at leverandørerne lever op til de aftalte kvalitetsstandarder og bliver også ansvarlig for at få udnyttet indkøbsfunktionen i virksomhedens ERP system bedst muligt.

Du får en bred kontaktflade både internt i organisationen og eksternt til leverandører og transportfirmaer. Derudover er du naturligvis medvirkende i forbindelse med lageroptællinger, udarbejdelse af diverse interne analyser, rapporteringssystemer samt statistikker.

Du skal forvente, at stillingen indeholder 10-15 rejsedage p.a. hos leverandører i Europa og Asien.

Du tilbydes:
Du tilbydes en meget alsidig stilling, hvor du får ansvaret for selv at opbygge indkøbsfunktionen, så den fungerer optimalt.

Løn:
Du får en god løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Egenskaber:
Du er en fleksibel og udadvendt person, der har flair for tal og teknik. Du er praktisk orienteret og hurtig til at sætte dig ind i teknik og kan derfor også se sammenhænge i komplekse sager. Samtidig er du selvmotiverende og selvkørende og tager gerne ansvar for dine egne opgaver.

Du er omhyggeligt anlagt, arbejder struktureret og har derfor styr på dine ting.

En selvstændigt arbejdende person, der samtidig er en god teamplayer, vil være at foretrække.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet som indkøber i en teknisk virksomhed og gerne i en virksomhed, hvor du både har siddet med elektronik og mekaniske komponenter. Du er derfor vant til både at arbejde med tal, statistikker og prognoser.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund som håndværker, tekniker, ingeniør eller andet relevant.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale.

Samtidig er du vant til at arbejde med IT, og er superbruger i Excel. Har du kendskab til Microsoft Dynamic, er det en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
JVL Industri Elektronik A/S er en velkonsolideret virksomhed i vækst, som har specialiseret sig inden for integration af elektronik i step- og servomotorer baseret på de nyeste motorregulerings- og power elektronikteknologier. Salget foregår i USA, England og Tyskland via egne kontorer og af forhandlere i Europa, Asien og USA. Virksomhedens kunder spænder bredt og kommer både fra automotive, flyindustrien, medicobranchen og energisektoren. Læs evt. mere om virksomheden på www.jvl.dk

Arbejdssted:
Birkerød

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Indkøbs- og logistikansvarlig/115818

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.