AFTER SALES & SERVICE COORDINATOR - BESAT

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Med bred kontaktflade til både kunder, serviceteknikere og kolleger internt og i moderselskabet i Tyskland

Stillingsbeskrivelse:
Efter en introduktionsperiode, hvor du bliver sat godt ind i de forskellige arbejdsområder, vil du relativt hurtigt blive kastet ud i jobbet. Dette indeholder mange forskellige opgaver og bred kontaktflade både internt til kolleger på kontoret, til serviceteknikerne i marken og til virksomhedens kunder i Norden. Da stillingen er nyoprettet, vil du få god mulighed for at præge arbejdsopgaver og løsningsmetoder, ligesom du kan være medvirkende til løbende at effektivisere og forbedre arbejdsgange og rutiner.

Du indgår i et engageret team, der er vant til at yde et højt serviceniveau. Du skal derfor forvente, at være meget serviceorienteret samtidig med, at du skal kunne håndtere mange bolde i luften på én gang.

Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med mange forskellige arbejdsområder, hvoraf nedenstående skal nævnes som de vigtigste:

- Kundeservice og ordrebehandling, hvor du får en meget bred kontaktflade til virksomhedens kunder, der henvender sig overvejende per mail, men også telefonisk for at bestille reservedele, teknikere, m.v. Du står for tilbudsskrivning til kunderne og på henvendelser vedrørende service, som kommer fra moderselskabet i Tyskland. Det forventes, at du servicerer interne og eksterne kunder på højt niveau. Bliver problemstillingerne for tekniske, har du god mulighed for at trække på dine kolleger internt eller på servicechefen, som du refererer til i det daglige.

- Projekthåndtering, hvor du opretter projekterne, når de er kommet i hus. Du bliver den, der indsamler alle relevante oplysninger omkring sagen. Det bliver dit ansvar, at alle relevante bilag bliver indsamlet rettidigt til hvert projekt. Dette kræver, at du indimellem skal være meget insisterende og opsøgende i din dialog med de eksterne teknikere, når der skal afleveres timesedler, rejsebilag o.lign.

- Indkøb, hvor du bestiller reservedele hos moderselskabet i Tyskland, eller hvis det er et produkt, virksomheden ikke selv producerer, indkøber du hos relevante underleverandører. Også her vil du kunne trække på hjælp og viden fra dine øvrige kolleger på kontoret.

- Rejseplanlægning, hvor du får ansvaret for rejseplanlægningen for teknikerne. Du søger derfor for bestilling af hotel, fly, billeje m.v.

- Ad-hoc opgaver, hvor det forventes, at du er frisk på at gribe forskellige opgaver, som du vil få fra servicechefen og fra dine øvrige kolleger.

Du får som nævnt en alsidig stilling, du selv vil få mulighed for at præge, og hvor der vil være mulighed for at komme på kundebesøg med servicechefen hos udvalgte kunder.

Du tilbydes:
Ansættelse i en spændende virksomhed i en rivende udvikling - en stilling, hvor du har stor mulighed for at få en meget central rolle i afdelingen, og hvor du i høj grad kan være med til at præge arbejdsgange- og metoder.

Løn:
Du får en god fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er en meget struktureret og pertentlig person, der er kvalitetsbevidst med styr på dine ting. Samtidig er du serviceminded og har nemt ved at sætte dig ind i diverse tekniske termer. Du trives med at få selvstændige ansvarsområder, og finder det spændende at være med til at optimere og effektivisere arbejdsgangene. Du synes, at det er spændende, hvis man kan automatisere alt og derved minimere mængden af printet papir.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med mange bolde i luften i en supportfunktion i en international virksomhed.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og du skal kunne begå dig på tysk i skrift og tale. Du er er vant til at arbejde med IT, og det er en fordel, hvis du har kendskab til SAP.

Virksomhedsbeskrivelse:
KHS Nordic er et datterselskab af den internationale koncern KHS GmbH med hovedkontor i Dortmund.

Virksomheden er en af de førende globale producenter af "Filing & Packaging"-anlæg til bryggeri- og fødevareindustrien.

KHS Nordic, som ligger i Albertslund, har i dag 20 ansatte, som sælger, installerer og yder after-sales service på anlæg hos virksomheder i 10 land i Norden inkl. Baltikum.

Arbejdssted:
Albertslund

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

After sales & service coordinator/115618

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.