KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Der er god til engelsk i skrift og tale og har flair for IT.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at sidde med et bredt spekter af varierede opgaver inden for kundeservice, salgsupport og lettere marketingrelaterede opgaver.

Som en del af kundeservice, får du en vigtig supportfunktion, hvor du både skal servicere virksomhedens kunder per telefon og e-mail samtidig med, at du supporterer virksomhedens Europæiske kollegaer.

Du supporterer produktspecialisterne og sælgerne i marken med diverse opgaver, og kan derfor både blive sat til at udsende materiale, lave tilbud mv. Du kommer således til at sidde med en bred pallette af opgaver, der spænder lige fra ordrebehandling, fakturering, vareoprettelser, tilbudsskrivning mv.

Virksomheden har en IT afdeling i udlandet, men i det daglige vil det være dig, som kollegaerne kommer til, hvis de har små- problemer med deres pc´er, iPhones eller andet. Det er derfor vigtigt, at du kan kapere at have mange bolde i luften på én gang og også kan lide at tage dig af de mere praktiske opgaver af ovenstående karakter. At få tingene til at fungere, uden at kværulere, det er lige dig.

Du får ansvaret for at opdatere hjemmeside og at koordinere diverse oversættelsesopgaver, og står derfor også for kontakten til virksomhedens oversættelsesbureau, leverandører af brochuremateriale m.v. ligesom der løbende vil komme ad-hoc opgaver.

Des flere opgaver du kan kapere, des flere vil du få.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen i en spændende virksomhed, som er beskæftiget inden for et fremtidssikret fagområde.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning.

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der både er udadvendt og har godt styr på sine ting. Du sætter en ære i at yde en god kundeservice og har flair for teknik.

Erhvervserfaring:
Du har givetvis erfaring fra lignende stilling, hvor du har haft en supportfunktion til både kunder og kollegaer.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Sprogkunder / EDB:
Du er flydende i dansk i skrift og tale og er rigtig god til engelsk. Har du et godt kendskab til de skandinaviske sprog er det en fordel.

Du har godt kendskab til MS Office pakken.

Virksomhedsbeskrivelse:
Kebomed er blandt de førende inden for markedsføring af hospitalsudstyr til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden omsætter for mere end 90 mio. kr. årligt og beskæftiger i dag 23 dedikerede medarbejdere i Danmark og i alt 100 i Europa. Det fælles værdigrundlag hviler på begreber som ansvarlighed, engagement, faglighed og troværdighed.

Arbejdssted:
Glostrup

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Kundeservicemedarbejder/108017

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.