SALG-, SERVICE-, OG PROJEKTKOORDINATOR (besat)

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Til velkonsolideret international virksomhed i spændende udvikling

Stillingsbeskrivelse:
Du får en alsidig stilling, hvor du får god mulighed for at være med til at videreudvikle både dit eget job og virksomheden, som er inde i en spændende udviklingsfase. Der er mange planer i pipelinen, som også du bliver en del af, idet du bliver en del af det nye team af kollegaer, som starter i eller efter sommerferien, og som sammen med det eksisterende team skal løfte virksomheden til nye højder.

Du får en koordinerende rolle, hvor du fungerer som bindeled mellem eksternt salg, teknikere, kunder og dine samarbejdspartnere i moderselskabet i Tyskland.

Dit primære fokusområde vil være at tage dialogen med sælgeren, som får opgaven ind eller med kunden, som kontakter virksomheden direkte. Du afdækker behovet og indhenter tilbud hos moderselskabet i Tyskland, videreformidler tilbuddet til kunden, og efterfølgende koordinerer og styrer du projekterne til den færdige løsning leveres hos kunden.

Du opretter sagen i IT-systemet og følger op på, at alle detaljer er i hus. Der indgår mange elementer i et projekt, som både kan være salg af et nyt anlæg eller service på et eksisterende. Da du fungerer som tovholder på projekterne, og derfor er den, der tager fat i de relevante interessenter, hvis der mangler noget, danner din håndtering af projektet fundamentet for det videre workflow i organisationen. Des mere du får afklaret i opstartsfasen, des færre udfordringer vil der opstå på den lange bane.

Internt salg fungerer også som backup for sælgere og serviceteknikere i marken.

Stillingen varetages i tæt samarbejde med en kollega internt, som har samme funktion som dig, og som du derfor kommer til at arbejde tæt sammen med. I fordeler selv opgaverne mellem jer, men det forventes, at du er meget proaktiv i din tilgang til at få løst opgaverne i afdelingen.

Du tilbydes:
At være med på en spændende rejse, hvor du får gode muligheder for at være med til at præge og udvikle både dit eget job og virksomheden.

Du vil blive sat grundigt ind i stillingen af din kollega i afdelingen.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Egenskaber:
Du er en ansvarsbevidst, serviceminded og selvstændig person, der besidder teknisk flair og et godt energiniveau.

Du kan lide at have mange bolde i luften på én gang og kan bevare det store overblik samtidig med, at du får de små detaljer med.

Du er endvidere imødekommende og kan motivere og supplere sælgere og teknikerne, når der er behov for det.

Du er en udpræget teamplayer og er samtidig god til at planlægge og prioritere dine egne opgaver og tid.

Du er god til at tale med alle typer mennesker og trives i en meget udadvendt stilling med stor international kontaktflade.

Erhvervserfaring:
Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring fra lignende funktion i en teknisk virksomhed.

Har du erfaring fra maskinindustrien og gerne fra drikkeindustrien, er det naturligvis en stor fordel.

Uddannelser:
Vi er meget åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du mestrer engelsk på forhandlingsniveau og behersker gerne tysk i skrift og tale, og kan du begå dig på de skandinaviske sprog er det en fordel. Samtidig er du en erfaren bruger af IT. Har du kendskab til SAP vil det være en stor fordel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Krones Nordic ApS er en handels- og servicevirksomhed, der er datterselskab af Krones koncernen, der med hovedsæde i Tyskland, er en førende international aktør inden for produktion og salg af maskiner til drikkevare- og levnedsmiddelindustrien Worldwide. Koncernen er en solid og velfunderet virksomhed med 16.000 medarbejdere på verdensplan. I Danmark er der i dag ca. 30 ansatte, der varetager Krones aktiviteter i Norden og Baltikum. Krones Nordic er en velkonsolideret virksomhed, som står overfor et generationsskifte. Virksomheden befinder sig pt. i en overgangsperiode, hvor virksomhedens direktør igennem 40 år har valgt at gå på pension. Virksomhedens kommende direktør har fungeret som servicechef de sidste 5 år. Han har siden årsskiftet 2022 varetaget rollen som salgschef i en overgangsordning indtil, han overtager direktørposten ved årsskiftet. Læs evt. mere om Krones på www.krones.com. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Holte

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

SALG-, SERVICE-, OG PROJEKTKOORDINATOR/104422

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.