LOGISTIK-, MONTAGE- OG SALGSKOORDINATOR

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Til nyoprettet stilling med mange forskelligartede fokusområder og opgaver

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til virksomhedens adm. direktør kommer du til at arbejde på tværs af de forskellige afdelinger.

Det er derfor vigtigt, at du trives i en alsidig hverdag, hvor dine fokusområder løbende ændres, da du både vil få opgaver fra indkøbschefen og lager- og montagechefen samtidig med, at du lejlighedsvis hjælper til i salgsafdelingen.

Da stillingen er nyoprettet, vil der være god mulighed for, at du selv kan være med til at påvirke, hvilke opgaver, som du kommer til at få ansvaret for på sigt. Det forventes også, at du kan træde ind og overtage opgaverne fra ovennævnte chefer ved deres fravær.

I relation til opgaverne i indkøbsfunktionen kommer du til at lave indkøbsordre og gennemgå behovsanalyser for indkøb og assistere virksomhedens svenske kollegaer med indkøb, logistik og analyser på de største kunder m.v.

I forbindelse med lageret og montagen bliver du sat ind i, hvordan montagearbejdet udføres, så du kan assistere lager- og montagechefen, både i relation til planlægningen og ved optimering af opgaver, arbejdsgange og udarbejdelse af kapacitetsanalyser.

Den interne salgsafdeling har lejlighedsvis brug for hjælp til ordrehåndtering og registrering og opdatering af kundeinformationer i virksomhedens CRM-system, opfølgning på marketingkampagner og tilbud.

Dine kollegaer i eksternt salg har brug for en hjælpende hånd primært i forbindelse med registrering og fornyelse af årsaftaler mv.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med gode udviklingsmuligheder i en spændende virksomhed med et uformelt arbejdsmiljø og en ambitiøs vækstplan på tapetet.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Egenskaber:
Du har en analytisk tilgang til opgaverne og er meget serviceorienteret. Du er udadvendt og trives i et job med en bred kontaktflade til både leverandører og interne og eksterne kolleger i ind- og udland.

Du er en ansvarsbevidst og selvkørende person, der både er en god teamplayer og problemløser, som arbejder struktureret og systematisk.

Du er proaktiv og i stand til at have mange bolde i luften på en gang.

Du er typen, der følger dine opgaver til dørs og lægger stor omhyggelighed i dit arbejde.

Du er også kvalitetsbevidst og vedholdende med rutineopgaver og er en energisk og effektiv person.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, måske har du beskæftiget dig med indkøb eller internt salg af tekniske produkter, men anden relevant administrativ baggrund kan være en mulighed.

Uddannelser:
Virksomheden er meget åben overfor forskellige uddannelsesmæssige indgangsvinkler til stillingen.

Sprogkunder / EDB:
Du taler og skriver engelsk på et højt niveau, og kan du begå dig på tysk er det en fordel.

Det forventes, at du har kendskab til SAP.

Du har gode IT-kundskaber og indgående kendskab til især Word og Excel.

Virksomhedsbeskrivelse:
Bürkert Danmark A/S, er et selskab i den internationale Bürkert koncern. Bürkert har i mere end 70 år været førende leverandør af automationsløsninger til styring og regulering af gasser og væsker. Virksomheden leverer innovative produkter og systemløsninger til alle industrisegmenter. Bürkert er en af de få leverandører på markedet, der kan klare hele loopet, og har man ikke en løsning, der kan klare opgaven, ja så udvikler systemafdelingen gerne en løsning, lige fra de helt enkle ventilmanifolds over pneumatiksystemer til automatisering af hele procesanlæg. Virksomhedens brede produktprogram finder anvendelse i en mangfoldighed af brancher, lige fra vandbehandling, fødevare-, farma- og bio-virksomheder til laboratorier og dentalvirksomheder. Bürkert har mere end 30.000 produkter i deres portfolio, der går lige fra magnet- og procesventiler til sensorer for niveau, flow, tryk, pH, ledningsevne og temperatur, og produkterne udmærker sig ved, at de kan sammensættes til komplette kontrolsystemer. Der er i dag 25 medarbejdere tilknyttet adressen i Herlev, der rummer kontor, montage og lager. Endvidere har Bürkert Danmark kontor på Navitas i Århus, hvor der er 3 medarbejdere tilknyttet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilparters på tlf.: 43434060.

Arbejdssted:
Herlev

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

LOGISTIK- MONTAGE OG SALGSKOORDINATOR/101622

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.