INDKØBSANSVARLIG

Bemærk: Denne stilling er ikke aktiv længere

Til at drive og udvikle indkøbsfunktionen for grossistvirksomhed i rivende udvikling

Stillingsbeskrivelse:
Kan du drive og udvikle indkøbsfunktionen for en grossistvirksomhed i rivende udvikling, så er muligheden her. Du får ansvaret for hele indkøbsfunktionen, og er du parat til det, får du mulighed for at være den spillende træner, der leder og fordeler arbejdet for 1-2 medarbejdere. Du gransker og forhandler selv indkøbsaftaler med størstedelen af leverandørporteføljen, men skal være indstillet på at arbejde tæt sammen med den ene af virksomhedens partnere, når det drejer sig om forhandlinger med de største strategiske samarbejdspartnere.

Med reference til den ene af partnerne er du så tæt på beslutningstagerne, du overhovedet kan komme og får derfor god mulighed for at sætte dit præg på både din egen og virksomhedens udvikling.
Du bliver en del af en meget dedikeret kultur, hvor selvstændigt initiativ og gode ideer imødekommes, og beslutningsprocesserne vil være korte.

Dagligdagen vil bl.a. komme til at indeholde følgende opgaver og ansvarsområder:

- Forhandling af indkøbsaftaler og efterfølgende implementering

- Sikring af varetilgængelighed ved varetagelse og løbende optimering af den daglige disponering i tæt samarbejde med assistent

- Professionalisering og løbende forbedring af samarbejdsaftaler med leverandører

- Lede og fordele arbejdet samt motivere og inspirere 1-2 kollegaer

Du er den spillende træner, der gerne går forrest som det gode eksempel for dine kollegaer. Du ved, at hver 5 øre tæller, når det drejer sig om indkøb, og du forventes hurtigt at bidrage med din gode viden og ekspertise inden for indkøb baseret på et godt overblik over den samlede værdikæde.

Des mere du kan bidrage til at gøre indkøbsfunktionen strømlinet og lukrativ, des mere vil du få lov til at byde ind.

Der er derfor tale om en stilling, som du vil få god mulighed for at vokse i, efterhånden som du beviser dit værd.

Du tilbydes:
Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en ejerledet virksomhed, hvor du vil få mulighed for at sætte dit præg på dine egne udfordringer og successer.

Løn:
Du får gode løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer.

Egenskaber:
Du er både en god købmand og forhandler, der er omhyggelig med dine ting, og som derfor arbejder struktureret, systematisk og vedholdende og med et godt overblik over hele værdikæden.

Du følger tingene til dørs og går gerne ned på lagret for at sikre, at tingene løbende bliver optimeret, også hvad gælder den fysiske håndtering af de bestilte varer.

Du er initiativtagende og god til selv at planlægge din tid, men trives også godt i et team.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med indkøb i grossistvirksomhed eller i detailledet. Du har derfor erfaring med indkøb ud fra "ABC vareklassificering" og en stærk forståelse for hele værdikæden.

Uddannelser:
Vi er åbne overfor forskellige uddannelsesmæssige baggrunde.

Sprogkunder / EDB:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og er dygtig til IT. Det forventes, at du er superbruger i Excel.

Virksomhedsbeskrivelse:
DanZafe Gruppen driver grossistvirksomhederne DanZafe A/S og ExpertBeslag A/S, der tilsammen er totalleverandør af værktøj, beslag og sikringsprodukter til sikrings- og byggebranchen. Virksomhederne har i alt 50 dedikerede medarbejdere med specialistviden inden for beslag og sikringsprodukter samt stærke logistiske løsninger.

Fra hovedkontoret i Herlev drives indkøbsfunktionen, centrallageret og en række andre fælles funktioner. Virksomheden, som i dag ledes af tre partnere, er meget velkonsolideret og har en klar forretningsplan, der skal sikre den fortsatte profitable vækst og flotte udvikling som en af de førende grossister til sikrings- og byggebranchen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Arbejdssted:
Herlev

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

Indkøbsansvarlig/100518

Ansøgning:

Indsendes snarest.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Vi arbejder med forskellige jobportaler, der har hver deres retningslinjer for visningsperiode m.v. En stilling, der er taget af en jobportal, er ikke nødvendigvis løst.

Vises stillingen stadig på Profil Partners hjemmeside er den stadig aktiv, da stillingen først vil blive taget af vores hjemmeside, når den er besat.

Send venligst din ansøgning via denne hjemmeside.